  • Data: 2009-11-24 09:30:27
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.

    za młodu mogłeś oglądać na przykład takie filmy jak:
    "Dworzec dla dwojga"
    "Moskwa nie wierzy łzom"
    "Stalker"
    "Andriej Rublow"
    "Pokuta"
    "Plum bum czyli niebezpieczna gra"
    "Tak tu cicho o zmierzchu"
    "Los człowieka"
    "Służyli dwaj przyjaciele"
    "Zimowy wieczór w Gagrach"
    "Szlacheckie gniazdo"
    "Wojna i pokój"
    "Idź i patrz"
    "Chłodne lato 1953"

    a osatnio z brzegu biorąc:
    "Brat"
    "Gruz 200"
    "9 kompania"

    Jeśli wśród nich nie znajdujesz dobrych i wartościowych filmów, to winszuję i
    polecam wieczorny seans "2012" Emmericha.....

    > Teraz już nie muszę, mam wybór

    o ja cie....a wtedy nie miałeś?

    Pomijam już najbardziej oczywisty, jak przeczytanie książki zamiast, ale serio
    chcesz tu dowodzić, że w TV/kinach w latach 70/80 nie było innych filmów jak
    radzieckie?