  • Data: 2012-03-27 12:37:41
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup

    >No prawie trafiłeś. Od kiedy urodziło mi się dziecko a wtedy też
    >"skończyły się" moje narty wolę pojechać bez nart i wypożyczyć.
    >Dzieje się to na tyle rzadko, 3-4 razy na sezon że tak mi jest
    >wygodniej.

    Dziecko podrosnie, zacznie sie problem gdzie 3/4 pary butow zmiescic,
    plus kombinezony, sanki itp.
    A do takiego mondeo kombi nawet nie trzeba bagaznika dachowego - teraz
    takie krotkie narty i sie mieszcza :-)

    A bedziesz chcial pokazac dziecku jak sie mieszka pod namiotem i znow
    problem ...

    >o właśnie ! NIE LUBIĘ klimy. Źle się z nią czuję i pieką mnie oczy od
    >klimy.

    Ja z kolei lubie cieplo, ale bez przesady :-)

    Moze jakis slepy test w innym aucie - naprawde pieka oczy i zle sie
    czujesz, czy to tylko zludzenie ?

    J.