  • Data: 2012-03-27 15:29:51
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:jks61b$g2d$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakie wrażenia masz podczas podróżowania autosanem H9? Jedziesz 50-60km/h
    > i słyszysz każdy suw silnika diesla z lat 60tych...
    >
    > W ogóle to o jakich wrażeniach mówisz podróżując autobusem? Z tego co wiem
    > to autobus ma cię przewieść z A do B i tyle - koniec wrażeń.

    Nie o wrażeniach wynikających z samego faktu przemieszczania się. Mozna
    kogoś poznać, można popatrzeć i posłuchac innych ludzi, można poobcować z
    innymi ludźmi, można popatrzeć na to czego nie widzi się będąc zajętym
    prowadzeniem auta, można poczytać, mozna napić się piwa. można mieć
    przygody wynikające np z awarii autobusu i kjonieczności zanocowania po
    drodze, np u kogoś.

    > Dziwny jesteś. Samolot jako jedyny chyba środek komunikacji zapewnia
    > jakieś wrażenia.
    ale ja oabsolutnie nie szukam wrażeń zapewniających adrenalinkę. Samolot
    stawia mnie w sytuacji w której każda awaria może spowodować śmierć w
    ognistej kuli. Jakoś mnie to nie bawi ani nie pociąga.

    > Bardzo dobrze ja też uwielbiam. Jednak jak chce pojeździć po krętych
    > drogach włoskich dolomitów to najpierw muszę się tam dostać.
    i znowu skrajności. Ja mam blisko w Beskidy i na jurę.
    --
    Jackare