  • Data: 2010-07-31 15:22:02
    Temat: Re: KIA Sportage 2.0 CRDI - ktoś coś wie ????
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i312b8$o57$1@news.onet.pl...

    > Jedyna wada to taka że ten diesel jest stosunkowo głośny, może nie to
    > że traktor - ale jednak nie to co w audi czy mercach.
    > Ale ten 2,5 diesel w Sorrento też terkocze.

    A to nie ten sam 2.0CRDI który jest w Hyundai Sonata?
    Bo takim z 2007 (jeszcze przed liftem) pojeździłem i zajefajnie mi było.
    Zarówno przez Polske jak i po Niemczech pare tysiączków.
    Co do silnika - nie był głośny, mało palił i dawał rady z tą wielką budą,
    lepiej niż Mondeo 2.0TDCI mi sie jeździło i na tej samej trasie mniej
    spalił.
    Inna sprawa, że strasznie kanapowe zawieszenie miał co pozwalało na spokojną
    jazdę 160km/h "autostradą" betonową w kierunku Wrocka. Mondeo już trochę
    strach w oczach był. Nowa Sonata ma niby utwardzone bardziej zawieszenie. No
    ale nie o Sonacie tu jest.
    Jak to ten sam silnik, to jest bardzo fajny.

    --
    Irokez