  • Data: 2010-07-31 23:16:00
    Temat: Re: KIA Sportage 2.0 CRDI - ktoś coś wie ????
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wie coś o tym aucie ?? jaki napęd (teoretycznie 4wd - ale jak to się
    > dołącza, czy jest stały, jeśli nie to na którą oś jest

    Napęd standardowo jest na przednią oś. Technicznie konstrukcja auta oparta
    jest na hyundaiu elantrze. Sportage to prawie to samo co hyundai tucson.
    Tylny napęd włącza się za pomoca sprzęgła wiskotycznego. Istnieje możliwość
    zablokowania tego sprzęgła za pomoca przycisku w konsoli.

    > awaryjność

    U mnie w tucsonie przez prawie dwa lata nie spaliła się nawet żarówka. Więc
    myślę, że podobna kia również będzie ok.

    P.