  • 31. Data: 2012-04-04 15:11:28
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Hmmmm... Ciekawe rzeczy prawisz... Rozglądam się po sali. 18 osób
    > (sami admini) i nie widzę jakoś flanelowej koszuli u nikogo. Nawet
    > jedyna kobieta w towarzystwie nie ma koszuli flanelowej. Spodni też
    > nie ma więc nawet jakby miała koszulę to nie miałaby gdzie jej włożyć.
    > Cholera - ktoś Ci bzdur chyba naopowiadał o dress code adminów. Bo w
    > real life raczej żadnego nie masz okazji znać najwyraźniej.

    > Samochodu działanie też nie zależy od marki. Więc Ty jeździj
    > polonezem-składakiem a ja pojadę swoją Mazdą.

    A da się na jednym i drugim zainstalować Windowsa i linuksa by porównać jak
    bęe działały narzędzia admińskie?

    > Nie tylko Dellami. Inne fetysze też mamy. Ot np. NetApp, QNAP czy )o
    > zgrozo!) Cisco

    Laptopy marki NetApp, QNAPP lub Cisco? Z windowsami i linuksami? Pierwsze
    słyszę.
    I co? Na nich jakoś inaczej działają twoje admińskie programy niż na Asusie,
    Acerze lub Toshibie?

  • 32. Data: 2012-04-04 15:39:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Znaczy czujesz się teraz jak debil, bo telefony i komputery się
    > rozpowszechniły? To znajdź sobie inne hobby i się nie "flustruj".

    Cóż za mylne wnioski, ja się bardzo cieszę, że powstają takie sprzęty. Im
    więcej tego szajsu da się opchnąć motłochowi tym większy zysk. Elektronika
    staje się tym czym się staje bo koncerny widzą w tym $$$ i tylko dlatego.
    Społeczeństwo głupie to i dostaje idiotoodporne namiastki urządzeń i się
    cieszy bo może kupić różowego laptopa w kwiatki. Dla mnie 'jeden narzad' co
    sprzedam człowiekowi z ulicy, może być i 'adapter wifi na usb' - ciekawe
    gdzie tam się wkłada płyte i jaką. :D

  • 33. Data: 2012-04-04 15:54:21
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jak miałbym wybór, to wolałbym trochę mniejszy ekran i dłuższy czas pracy
    > na baterii. Ale jak wiadomo, jakby rynkiem rządziły rozsądne wybory, to
    > ajfon byłby gigantyczną klapą.

    Dokładnie, mam SGN i wkur...a mnie jego gabaryt, ale za to zachwyca inna
    nieosiągalna gdzie indziej funkcjonalność, więc jakiś staram się
    przyzwyczaić, choć ciężko idzie. W dodatku śliski, jak gdyby prosili się
    o rozbijanie ich o podłogę.

    Wcześniej HTC D-Z i to chyba jest max gabarytowo na jakim wygodnie się
    pracuje. Zresztą porównanie nakładki Sense z Samsungową pokazuje, że
    system nie decyduje o telefonie, a co najwyżej o okołotelefonicznych
    dodatkach.
    HTC to telefon z palmem w środku, SGN odwrotnie - telefon jest tam tylko
    opcją, a system ten sam przecież.
    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 34. Data: 2012-04-04 17:00:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    > zysk. Elektronika staje się tym czym się staje bo koncerny widzą w
    > tym $$$ i tylko dlatego. Społeczeństwo głupie to i dostaje

    Urządzenie szybkie, bezpieczne, wygodne i ładne to nie jest namiastka
    urządzenia tylko urządzenie porządnie zaprojektowane i wykonane. Tylko
    niektórym piwniczanom tak się uroiło, że Prawdziwe Urządzenia powinny być
    uciążliwe, brzydkie i toporne.

  • 35. Data: 2012-04-04 17:02:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > I dlatego telefon powinien mieć do 4 cali, a jak ktoś potrzebuje
    > więcej, to ma spory wybór tabletów :-)

    :)
    Bo gremium nerdów ustaliło, że 4 cale wystarczą każdemu.
    Wyborne.
    Z długością fiuta wam się przypadkiem nie pomyliło?

  • 36. Data: 2012-04-04 17:28:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Skrypëk

    > Bo gremium nerdów ustaliło, że 4 cale wystarczą każdemu. Wyborne.
    > Z długością fiuta wam się przypadkiem nie pomyliło?

    Raczej nie, bo wtedy by napisał o 4 cm.

  • 37. Data: 2012-04-04 17:46:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    >Ja np. nie mam iPhone-a, bo:
    >- Wpisuje się, przynajmniej w Polsce, w pewien konkretny,
    >konsumpcyjny
    >styl życia, który mnie mierzi
    >Czy jestem "iHejterem"?

    Jestes, sam sie przyznajesz :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-04-04 18:00:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    >Ciekawie jak to wygląda w realu. ;-) Np. teraz siedzę sobie na
    >szkoleniu
    >Citrix. 18 osób w sumie.

    No i dlatego wszyscy w garniturach :-)
    Spytaj jak chodza w pracy.
    No i jeszcze kwestia gdzie pracuja, bo czasem "dress code" obowiazuje.

    >Z telefonów 1 iPhone. No dwa bo mój
    >wyłączony w plecaku leży jako zapas ewentualny. Reszta - jak patrzę
    >po
    >stole - mniej więcej po połowie różne telefony z androidem i
    >Blackberry. Nie ma żadnego dumbofonu i żadnego WP. Ale to chyba tak
    >jest
    >że admini którzy muszą być dostępni preferują pewne rozwiązania i
    >marki
    >sprzętu.

    Citrix (klient) dziala na iPad :-)
    Na iphone byc moze tez, ale czy to ma sens ?
    Choc i tak chyba wiekszy niz uzywanie na ekranach o mniejszej
    rozdzielczosci.

    >Bo np. laptopy na stole to 10 Dell, 6 Lenovo i pojedyncze HP i
    >Sony. Nie ma żadnego Apple, Asusa, Acera czy Toshiby. ;-)

    Jak to jest szkolenie z Citrixa, to brak Apple chyba nie dziwi.
    Dodatkowo szkolenie dla administratorow z Polski, wiec tez mniej
    dziwi - niepopularny to u nas system w biznesie i tyle.

    Co do reszty to juz nie bylbym taki pewny wnioskow - mozesz zrobic
    ankiete o motywach wyboru.
    Lapki w ogole uzytkownikow, czy szkoly ?

    J.

  • 39. Data: 2012-04-04 18:09:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    >iHejterzy nienawidzą całego zjawiska konsumeryzacji technologii
    >mobilnych - ich hobby traci pozory wybitności i elitarności, więc
    >fiutki im się skracają. Mszczą się za to na posiadaczach lepszych
    >smartfonów.

    A mozesz wyjasnic bardziej zrozumialymi slowami co konkretnie masz na
    mysli ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-04-04 18:16:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    >Bo gremium nerdów ustaliło, że 4 cale wystarczą każdemu.
    >Wyborne. Z długością fiuta wam się przypadkiem nie pomyliło?

    No nie wiem, nie wiem ... okreslenie nerd pasuje mi raczej do tego
    http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/28/app
    le-ipad-mobile-phones

    I nie mam tu na mysli atakow personalnych, tylko taki bezosobowy
    przyklad zafascynowania duzym ekranem :-)

    Ech, kiedy wreszcie wymysla cos rewolucyjnego i bedzie mozna 17" nosic
    w kieszeni.
    Aha - nie mam na mysli rewolucyjnych kieszeni :-)

    J.