  • 21. Data: 2012-04-04 14:30:48
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    zsza-praca-baterii-inowa-jakosc-dzwieku

    Strasznie was ta Lumia kole w krótkie prącia. Już za sam ten fakt ma plusa.
    > To juz bylo przerabiane, przegapiles ;P

    No. Zawsze jak się poruszy temat wysokiej sprzedaży i zadowolenia
    użytkowników jakiegoś urządzenia, a ajfon nadal w tej dziedzinie wygrywa, to
    niedowartościowane palmiarze/androidziarze przylatują i pitolą Lumia to,
    ajfon sramto, Lumia owamto..
    Tak, to już było wielokrotnie przerabiane.

  • 22. Data: 2012-04-04 14:32:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Myślę, że bardzo duża grupa ludzi rzyga tym do czego sprowadza się
    > obecnie urządzenia elektryczno/elektroniczne/telefoniczne i pochodne
    > /ogólnie elektronika użytkowa ogólnie pojęta/

    Doprowadza się ją do używalności. Co w tym zdrożnego?

  • 23. Data: 2012-04-04 14:46:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 14:22, atm pisze:

    zsza-praca-baterii-inowa-jakosc-dzwieku

    > To juz bylo przerabiane, przegapiles ;P

    Nie czytuję pasjami jego rojeń - w ogóle na grupę zaglądam jak mi się
    nudzi :)

> [...]
    > Lumia 900 pod tym wzgledem rowniez nie przysporzy chwaly Nokii:
    > On the device I tested, the rear camera was capable of producing fine
    > photos, though generally the 900 shot somewhat grainy and very washed
    > out images. It's not that those images were particularly bad -- they just
    > weren't particularly good. Though the company touts Carl Zeiss optics, I
    > didn't see anything in my results that belied fairly standard smartphone
    > picture-taking capabilities. In fact, the camera software seemed to have
    > real trouble in some settings, with white balance and exposure out of
    eview
    > No ale recenzent pewnie sie nie zna, zle trzyma i zle uzywa ;]

    Czytałem, ba, nawet tu już linkowałem :) Przegapiłeś :D

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 24. Data: 2012-04-04 14:51:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-04, o godz. 12:38:14
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Oprócz tego żaden z producentów drugiej grupy nie robi serwerów, więc
    > firma i tak musi zamówić coś od pierwszej grupy. A skoro już zamówi
    > jedno, to może i drugie.

    Tu pudło - przynajmniej w wypadku mnie i dwóch kolegów obok. Laptopy
    nijak nie przystają do serwerów. Prowadzący też mają inne laptopy
    niż serwery ale oni się nie. ;-)

    > Disclaimer - tak wiem, że Apple robi sprzęty mające w nazwie
    > "serwer". Ale miałem na myśli sprzęty będące prawdziwymi serwerami a
    > nie nazywające się serwer.

    E tam. Swego czasu można było fajnie zarobić jak się w tym serwerze
    rozjeżdżał filesystem. Emejzing nabywcy tychże nie mieli pojęcia że
    wystarczy dysk zamontować np. w systemie linuxowym czy FreeBSD. Płacili
    jak za zborze za "emejzing". ;-)

    Zdrówko

  • 25. Data: 2012-04-04 14:55:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Doprowadza się ją do używalności. Co w tym zdrożnego?

    Zawsze były używalne, dla ludzi, nie dla debili. Zresztą osobie
    nietechnicznej i tak prościej używać telefonu z klawiaturą jak dotykowca z
    pierdylionem niepotrzebnych dodatkow.

  • 26. Data: 2012-04-04 14:56:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 14:30, Skrypëk pisze:

> [...]
    > pitolą Lumia to, ajfon sramto, Lumia owamto..
    > Tak, to już było wielokrotnie przerabiane.

    http://windows-phone.pl/2012/01/31/ciekawa-historia-
    z-androidem-za-telefon-z-windows-phone/

    "O konkursach w których nagrodami są telefony z Windows Phone już
    słyszeliśmy, ale oto pojawił się kolejny i dość nietypowy. Tym razem
    Microsoft ogłosił na Twitterze, że rozda 10 telefonów Samsung Focus. Co
    ciekawego jest w tym konkursie - jego treść. Aby móc wygrać smartfona
    należy opisać historię o oprogramowaniu malware na Androida, opatrzoną
    hashtagiem #droidrage.

    Akcje tego typu są bardzo ryzykowne i świadczą o dużej pewności siebie.
    Jednak dzięki takiemu posunięciu wokół tematu robi się duży szum zarówno
    na Twitterze, jak i w mediach technologicznych, a co za tym idzie mówi
    się dużo o Windows Phone. I z pewnością taki był zamiar firmy.

    Jaki był powód powstania takiego konkursu nie wiadomo do końca, ale jak
    zawsze jest jakaś teoria. Po pierwsze po targach CES, i zaprezentowaniu
    najnowszego dzieła, Lumii 900, koncern poczuł się bardzo pewnie, co
    tłumaczy tak ,,zadziorny" krok. Po drugie możliwe, iż telefony Samsung
    należące do pierwszej generacji zalegają w magazynach i należy się ich
    pozbyć.

    Temat konkurencyjnych systemów ,,wypalał" się powoli, bo ile można
    opisywać zalety Windows Phone oraz wady Androida. Tym bardziej, że
    system z robotem jest sprzedawany w ogromnych ilościach a Windows Phone
    jest cały czas na marginesie statystyk sprzedaży (...)"

    Tego teraz ucza na tych szkoleniach M$?
    Musi byc wiec bardzo krucho ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 27. Data: 2012-04-04 14:59:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-04, o godz. 13:59:22
    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał(a):

    > Te marki u adminów to jakiś obowiązujący dress code, tak jak
    > flanelowa koszula włożona w spodnie? Bo wg mojej wiedzy, to działanie

    Hmmmm... Ciekawe rzeczy prawisz... Rozglądam się po sali. 18 osób (sami
    admini) i nie widzę jakoś flanelowej koszuli u nikogo. Nawet jedyna
    kobieta w towarzystwie nie ma koszuli flanelowej. Spodni też nie ma
    więc nawet jakby miała koszulę to nie miałaby gdzie jej włożyć.
    Cholera - ktoś Ci bzdur chyba naopowiadał o dress code adminów. Bo w
    real life raczej żadnego nie masz okazji znać najwyraźniej.

    > ani linuksów ani windowsów nie zależy od metki na komputerze.

    Samochodu działanie też nie zależy od marki. Więc Ty jeździj
    polonezem-składakiem a ja pojadę swoją Mazdą.

    > Lansujecie się Dellami w tych swoich piwnicach i serwerowniach?

    Nie tylko Dellami. Inne fetysze też mamy. Ot np. NetApp, QNAP czy )o
    zgrozo!) Cisco - sprawdź sobie te magiczne hasła - będziesz mógł
    zabłysnąć wśród ziomali w Mac-u jka poldolotem-składakiem podjedziesz.

    Zdrówko

  • 28. Data: 2012-04-04 15:00:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Zawsze były używalne, dla ludzi, nie dla debili.

    Znaczy czujesz się teraz jak debil, bo telefony i komputery się
    rozpowszechniły? To znajdź sobie inne hobby i się nie "flustruj".

  • 29. Data: 2012-04-04 15:04:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 04 Apr 2012 14:15:43 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > http://nokiablog.pl/aktualizacja-nokia-lumia-800-dlu
    zsza-praca-baterii-inowa-jakosc-dzwieku

    > Może po prostu źle ładujemy nasze telefony? ;)

    Ale ta dłuższa praca to jest dłuższa od pracy od rana do lunchu - bo tyle
    mniej więcej do tej pory pracowała Lumia 800.
    Teraz pewnie jak będziesz mało rozmawiał, to może nawet czasem do kolacji
    wytrzyma.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 30. Data: 2012-04-04 15:05:44
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 04 Apr 2012 14:17:41 +0200, atm napisał(a):

    > Jakis czas temu rowniez preferowalem mniejszy ekran ale doswiadczenia z
    > touch 2 i N8 wyleczyly mnie z tego. Tak czy siak przeznaczam na komorke
    > kieszen wiec nie robi mi juz to wiekszej roznicy natomiast jest ogromna
    > roznica w komforcie pracy. Nadal jestem jednak zdania, ze obecny trend
    > do ciaglego powiekszania telefonow jest niezdrowy. Choc z drugiej
    > strony... dla kazdego cos dobrego. Dla mnie przekatna 4.7" jest nie w
    > piec ni w dziesiec ale wyniki sprzedazy pokaza pewnie ze i ten rozmiar
    > znajdzie nabywcow.

    I dlatego telefon powinien mieć do 4 cali, a jak ktoś potrzebuje więcej, to
    ma spory wybór tabletów :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie