    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Sat, 7 Apr 2012 21:14:18 +0100
    <1ssheasv1ro9h.1y2dluvwjyeke$.dlg@40tude.net>
    <1sttoz4d0yvm$.dlg@lepper.institute.com>
    <gqj8xe0464b8$.1mv9mimr6wd9i.dlg@40tude.net>

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 22:02:38 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Waldku, czego nie zrozumiałeś w zdaniu "jest często przedstawiany jako
    > nadający się do obróbki grafiki i zdjęć" i czemu miałoby to stać w
    > sprzeczności z tym co napisałeś?

    To ty nie rozumiesz sytuacji, że już nawet wyznawcy wiedzą, że nie ma czego
    tak przestawiać.

    > Nie, ultrabook najczęściej będzie miał naturalnie spowolniony procesor. W
    > każdym razie w porównaniu z wariantem z normalnego laptopa.

    Owszem, nie (c)
    Porządny ultrabook będzie miał mobilny procesor, najczęściej ULV czyli
    Ultra Low Voltage, który zapewni podobną moc, przy mniejszym nagrzewaniu
    się. Zazwyczaj przy wyższym koszcie samej części
    Nieporządny ultrabook albo macbook pro będzie miał procesor który w
    porywach osiąga 80% swojej nominalnej mocy, czasem też kartę graficzną
    która jest sztucznie spowolnina
    http://www.maconintel.com/news.php?article=178
    https://discussions.apple.com/thread/2782057?start=0
    &tstart=0
    https://discussions.apple.com/thread/2796063?start=0
    &tstart=0
    Przy czym spowalnianie procesora żeby zaoszczędzić energię jest całkowicie
    normalnym procederem w całym przemyśle. Róznica polega na tym, że pecet w
    momencie zapotrzebowania na moc przyśpiesza, a Macbook też przyśpiesza, ale
    wolniej i rzadko osiąga 100% mocy

    Na koniec sugerowałbym już koniec tego offtopu - wszyscy daliśmy się
    sprowokować trollowi do flejmu, w dodatku nie związanego z tematem grupy.
    Więc może już dość tego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan