    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: JotaFon ;)
    Date: Sat, 19 Nov 2016 15:54:58 +0100

    W dniu 19.11.2016 o 15:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > <r...@k...pl> f...@4...com

    > Mam 2 sprawne urządzenia z Androidem, miałem łącznie 4 (jeden telefon
    > sprzedałem, jeden potłukł się) a bawiłem się kilkunastoma -- żadna
    > mapa nie ładowała się kwadrans, a map tych przemłóciłem kilkadziesiąt...

    uwiesiliście się jednego przesadzonego stwierdzenia. spróbujcie, odpalić
    olx, zobaczyć kto ma w okolicy 50km do sprzedania czarny kapelusz,
    odpalić mapę ofline, (nie mapy od googla) wpisać adres do gościa,
    zobaczyć ile macie do przebycia km. Zadzwonić do gościa czy ogłoszenie
    jest aktualne. Ile Wam to zajęło? 15 sekund? JA na codzień, gdy dyktuję
    numer telefonu swoim współpracownikom, wiem jakie mają telefony. ci
    którzy mówią czekaj, jeszcze się klawiatura nie odpaliła, kupili telefon
    z androidem za złotówkę. Ci którzy czytali przed zakupem i wybierali
    rozsądnie, czekają gotowi.
    NAwet jak jeszcze 500 osób napisze (kopnie mnie w tyłek) za wypominane
    15 minut, to nie spowoduje że telefon wart 300zł działa jak ten wart
    1500zł (a za ile był kupiony to inna rzecz)
    ToMasz