  • Data: 2016-12-05 21:26:52
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może się komuś z Was przyda ta informacja. Otóż mój kumpel mieszka w
    miejscu o słabym sygnale GSM. Bardzo pomaga wyłączenie transmisji
    danych. Gdybym tego na własne oczy nie zobaczył, to trudno byłoby mi
    uwierzyć. WiFi nie przeszkadza.

    Odnośnie kresek zasięgu na ekranie - ponoć przedstawiają one poziom
    sygnału GSM, niekoniecznie naszej sieci. Więc można mieć 3 kreski
    zasięgu, a w tym czasie dzwoniący usłyszą iż poza zasięgiem jesteśmy.

    Kolejna rzecz: jeśli jesteśmy w Playu, to mamy największy zasięg gdyż
    Play korzysta z urządzeń wielu operatorów, ale... faworyzowane są
    nadajniki Playa. W miejscu o problematycznym zasięgu nadajnika Play
    warto spróbować ręcznie przełączyć się na inną sieć. Być może ma to
    związek z pierwszym akapitem (nie sprawdzałem) - czyli włączona
    transmisja desperacko wiąże nas z nadajnikami naszej sieci.

    I na koniec: za 170zł można kupić wzmacniacz sygnału GSM a za 300zł
    wzmacniacz LTE lub za 1500zł kombajn - jedno w drugim w jednej puszce.