  • Data: 2016-12-06 11:03:28
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-05 o 21:26, Marek pisze:
    > Może się komuś z Was przyda ta informacja. Otóż mój kumpel mieszka w
    > miejscu o słabym sygnale GSM. Bardzo pomaga wyłączenie transmisji
    > danych. Gdybym tego na własne oczy nie zobaczył, to trudno byłoby mi
    > uwierzyć. WiFi nie przeszkadza.
    >
    > Odnośnie kresek zasięgu na ekranie - ponoć przedstawiają one poziom
    > sygnału GSM, niekoniecznie naszej sieci. Więc można mieć 3 kreski
    > zasięgu, a w tym czasie dzwoniący usłyszą iż poza zasięgiem jesteśmy.
    >
    > Kolejna rzecz: jeśli jesteśmy w Playu, to mamy największy zasięg gdyż
    > Play korzysta z urządzeń wielu operatorów, ale... faworyzowane są
> [...]

    Pierwsze dwie sprawy nie potwierdzają się u mnie. Wyłączenie transmisji
    danych nie ma żadnego wpływu na zasięg.

    A kreski zasięgu na wyświetlaczu są ściśle powiązane mocą sygnału danej
    karty i sieci, no, przynajmniej w moich telefonach..

    Trzecia sprawa - a korzystając z Play nie wystarczy włączyć roaming aby
    mieć najsilniejszy sygnał na daną chwilę? U mnie tak to właśnie działa.
    Z tym że roaming Orange trzeba indywidualnie poprosić operatora.

    Co do czwartej sprawy to właściwie nie mam zdania. próbowałem raz nawet
    kupić taki wzmacniacz, ale skutecznie zniechęcił mnie sam sprzedawca.