  • Data: 2016-12-06 21:42:39
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-06 o 11:03, Trybun pisze:

    > Trzecia sprawa - a korzystając z Play nie wystarczy włączyć roaming aby
    > mieć najsilniejszy sygnał na daną chwilę? U mnie tak to właśnie działa.
    > Z tym że roaming Orange trzeba indywidualnie poprosić operatora.

    Hmmm... dziwne. Sądziłem, że to zależy od systemu operacyjnego
    wyłącznie... Czyli, że wszystkie smartfony na Androidzie będą podobnie
    reagowały. Nie sprawdzałem na wersji 7 ale na wcześniejszych zawsze
    musiałem ręcznie fixować jakiegoś operatora gdyż przełączenie z
    macierzystych nadajników Play automatycznie następowało wyłącznie przy
    zerowym zasięgu nawet gdy inna sieć miała parę kresek. Często jeżdżę w
    miejsce, w którym T-mobile ma lepszy zasięg i za każdym razem ręcznie
    muszę przełączać. Telefony to głównie Nexusy, ale i HTC oraz Samsung S6.

    > Co do czwartej sprawy to właściwie nie mam zdania. próbowałem raz nawet
    > kupić taki wzmacniacz, ale skutecznie zniechęcił mnie sam sprzedawca.

    Co powiedział? Może to nie to samo ale w aucie mam fabryczny wzmacniacz
    sygnału GSM (oczywiście z zewnętrzną anteną - co z pewnością zaciemnia
    interpretację obserwacji) no i z zera kresek potrafi mi się zrobić
    maksymalny zasięg.