  • Data: 2016-11-21 19:37:41
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o0poj2$g9g$...@d...me...

    > To nie są odczucia. To sa pomiary. Mozna sobie oczywiście przesadzać
    > na
    > grupach ale Ty przesadzasz w stopniu przekraczającym normy.
    oczywiście że nie 15 minut z zegarkiem w ręku. To teraz Ci napiszę o
    tablecie kótry mam w domu. 2 rdzenie 5 giga ramu. córka się
    rozchorowała, chciałem jej puscić bajkę. włączam - 29% baterii.
    załączam
    youtuba, tablet pisze że cośtam aktualizuje. odpalił się YT ale bez
    filmów, biały ekran. tablet jest pusty, w sensie żadnych gier które
    cośtam robią w tle, bo to padlizna jest. procenty znikają bo to
    padlizna
    jest. dalej się aktualizuje, a że ma mało pamięci to YT dalej nic nie
    wyświelta. wpisuje tytuł, wyniki wyszukiwania mam z przed tygodnia,
    zupełnie nie to o co prosiłem. czas ucieka, dziecko traci cierpliwość,
    bateria energię. poszedłem po s4, w 15 sekund leciała bajka
    to jest rzeczywiste porównanie sprzętu za... chciałem napisać kwotę,
    ale
    znowu dostanę kopy. taniego sprzętu, albo marnego sprzętu do dobrego.

    > Zaś iPhony kupuje się z tak wielu powodow pozatechnicznych że ciężko
    > tutaj szukac korelacji bo znika ona w stercie szpanerów.

    > Uciaksza od tematu w którym mapy odpalały się 15 minut. Zacytuje:
    > "potem
    > kwadrans na wczytanie mapy". Nie ma tego kwadransa. Nawet na
    > tablecie
    > który ma już jak dobrze liczę 5 lat i kupiny był w carrefour za
    > 250zł
    > mapy wczytywały się w stopniu zadowalającym do normalnej pracy.

    nie wierzę. napisz jaki tablet i jakie mapy. bo google się nie liczą.
    Znaczy spełniają warunek bycia mapami, ale Ty akurat wiesz o co mi
    chodzi. jak nie to przeczytaj moją następną odpowiedź

    > Mam w domu tablet na Intelu i Mediateku, z tej samej epoki. Tablet
    > na
    > Intelu jest do dupy pod każdym wględem od obliczen przez prędkość
    > pamięci po GPU. Wniosek z tego taki że pingwiny żyją w arktyce.
    zasadniczo snapdragon i intel pakowane są do lepszych sprzętów niz
    mediatek. co nie oznacza że każdy intel jest lepszy od każdego
    mediateka. napisz jakie to tablety (dużo ich masz) i zobaczymy czy
    Twoje
    twierdzenie ma szanse bycia prawdziwym.

    ToMasz