  • Data: 2013-09-27 23:04:56
    Temat: Re: Jeszcze raz o myciu PCB
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no i zastanawiam się, czy myć całą, po zmontowaniu wszystkiego, czyli jak
    > jest na zdjęciu. Bo trochę martwię się o złącza - czy potem da się to
    > porządnie wysuszyć. Znaczy mam na myśli te czerwone ( micromatch) i
    > szare/niebieskie (ze śrubami).

    Jak myć to tylko w całości. Jeśli środkiem myjącym będzie mikstura łatwo
    parująca i nie korodująca to nie ma problemu. Woda odpowiednio spreparowana
    ze zwilżaczem również nie spowoduje korozji natychmiast. Wysuszenie pod
    próżnią, niedużą taką aby nie trzeba było grzać wszystkiego do 120 stopni
    tylko przykładowo do 60 i po sprawie. Elementom mechanicznym nie zaszkodzi
    smarowanie, aby w czasie używania nie korodowało.