  • Data: 2013-09-29 02:10:04
    Temat: Re: Jeszcze raz o myciu PCB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim - czy przekaźnik jest szczelny? Widzę wentyl.

    a zobaczymy w dataszicie... To jest ten;

    http://www.tme.eu/pl/details/rt424012/przekazniki-el
    ektromagn-miniaturowe/te-connectivity/6-1393243-3/#

    hm. wg nich to jest wersja "flux proof" (RT 424012)
    a jest też RT E.... i to jest wtedy "wash tight".
    Ale to sądzicie, że "flux proof" nie jest też "wash tigh" ?

    No ostatecznie przed myciem zatkam ten jakby otworek na górze...

    > producent napisał o myciu? Bezpieczniki szczelne? Ja np. nie chciałbym,
    > aby topik w bezpieczniku pływał w wodzie... Ten 4x20 to chyba za
    > szczelny nie będzie.

    bezpiecznik to nie problem, nie będzie włożony w podstawkę. SMD też
    wyjmę z podstawki.

    DIP-Switch mogę przed myciem zakleić takim glutem silikonowym (potem
    odchodzi bez problemu).

    No już teraz nie mam wyboru, płytki są już obsadzone całkowicie, będę
    myć w całości...

    A tak w ogole, zastanawiam się, czy płytkę po myciu w tym preparacie
    Kyzena należy w ogóle płukać w wodzie koniecznie ? Może wystarczy to
    wysuszyć po prostu ?

    Potem płytka będzie jeszcze lakierowana (plastik 70) dla zabezpieczenia
    przed wilgocią.