  • Data: 2013-09-27 23:31:44
    Temat: Re: Jeszcze raz o myciu PCB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak myć to tylko w całości. Jeśli środkiem myjącym będzie mikstura łatwo
    > parująca i nie korodująca to nie ma problemu. Woda odpowiednio spreparowana
    > ze zwilżaczem również nie spowoduje korozji natychmiast. Wysuszenie pod
    > próżnią, niedużą taką aby nie trzeba było grzać wszystkiego do 120 stopni
    > tylko przykładowo do 60 i po sprawie. Elementom mechanicznym nie zaszkodzi
    > smarowanie, aby w czasie używania nie korodowało.

    No nie mam możliwości jakiegoś specjalnego suszenia pod próżnią.
    Myjka jest, płyn jest, i na razie tyle.

    Ale z tym suszeniem właśnie na razie to marnie. Zastanawiam się, jak to
    najlepiej zrobić. Suszarkę zabrać żonie, czy jak :)
    Teraz nie mam czasu na wielkie kombinacje, ale w przyszłości to bym
    chciał to jakoś mieć rozwiązane... Jakieś suszarki czy jak ?