  • 91. Data: 2013-01-04 03:48:02
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:kc5dd6$3pg$1@mx1.internetia.pl...

    > Pewnie się nawet nie przejął.

    Duży pewnie nie, ale niewielki ma do stracenia raczej.

    > W sumie jest...

    Jeśli jest, to go ścignę.

    > 10..15 MB)

    Jak gdzieś kiedyś zakładałem, to się jak dziecko cieszyłem, bo dostałem AŻ 2
    MB, podczas gdy wtedy dobrą pojemnością było 1MB..

    > Ech... stare, dobre czasy gdy człowiek był młodym szczylem, miał dużo
    > czasu a kilka kB/s przez modem to był dobry transfer.

    Ja też się przyznam, ktoś mi kiedyś dawno temu za skórę zalazł, to mu
    poleciało kilkadziesiąt MB modemem... Też przed zmianą prawa, ale i tak się
    przedawniło :) Nie powiem kto, nie powiem co, nie powiem którędy, skąd,
    dokąd :) Dziś już bym to delikatniej, acz wymowniej załatwił :) (Jak
    pisałem, wyrosłem z czynienia szkód). Powiedzmy, że dziś bym zapożyczył
    trochę od OO Pijarów :)

  • 92. Data: 2013-01-04 07:18:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-03 01:42, Anerys pisze:
    > Może jestem niepostępowy, ale żal mi się nowoczesnego sprzętu robi, jak
    > jawnie widać, że elementy pracują na granicy wytrzymałości, tylko
    > bardziej obciążyć i jebut, awaria...

    Brak postępu i zaściankowość bardzo często jest zarzucana przy
    sceptycyzmie co do postępu, a po prostu i zwyczajnie pewne rzeczy mają
    swoje optimum i zmieniać ich nie ma sensu. Co oczywiście i niestety nie
    ma znaczenia przy spojrzeniu z perspektywy ekonomii.

    Ostatni przykład - ikonki na kolorowych wyświetlaczach urządzeń, których
    znaczenia nie zna chyba nawet ten, co je dobierał (ze stocków pewno).
    Literki są już niemodne :(

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest napad! Tu mam usta, tu słowa. W razie potrzeby, wypowiem kilka

  • 93. Data: 2013-01-04 11:47:09
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 03.01.2013 01:42, Anerys pisze:

    > Ba! Mając śrubokręcik i pilniczek do paznokci, można skutecznie
    > zregenerować programator (jeśli kółeczka nie połamane i styki nie
    > wyjarane do imentu), kropelką oleju przesmarować, skręcić i jak nowy na
    > lata.

    Niby można się bawić, ale moim zdaniem nie w tym rzecz. Bo programator
    na procku powinien być dostępny jako część zamienna jeśli już nie za
    dychę, to za 3 dychy. Przecież to nie jest ze złota robione.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 94. Data: 2013-01-04 11:50:48
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 02.01.2013 19:41, J.F pisze:

    > I wszystko razem ... chyba jednak drozsze od mechanicznego programatora,
    > ktory ma pare blaszek wycinanych na prasie i troche czesci z wtryskarki
    > ... szczegolnie jak projekt juz opracowany wczesniej ...
    > I jest sprawdzony i chodzi dosc niezawodnie ... i nie przeszkadza mu
    > chwilowy zanik pradu, ani pracujaca obok suszarka ..

    Elektronicznemu też nie przeszkadza zanik prądu, ale oczywiście mogą być
    różne konstrukcje.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 95. Data: 2013-01-04 11:55:55
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 02.01.2013 21:38, PeJot pisze:

    > A nie ma gdzieś jakichś gotowych termostatów elektronicznych, względnie
    > kitów do zaadoptowania ?

    Pełno tego jest, z wyświetlaczami, programowalne czego tylko dusza
    zapragnie. Ale moze być kłopot z przypasowaniem mechanicznym.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 96. Data: 2013-01-04 12:07:43
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 02.01.2013 21:36, PeJot pisze:

    > ATSD, co prócz elektronicznego programatora, co takiego ciekawego przez
    > ostatnie 30 lat wymyślono w pralkach, prócz drastycznego obniżenia
    > trwałości ? Czekam na dozownik detergentu, działający na zasadzie:
    > zasypać proszek do białego i kolorów i zapomnieć na jakiś czas. I w
    > zmywarce też taki by się przydał.

    W duzych zmywarkach coś takiego jest. Stoi sobie pojemnik, na oko 20
    litrów z którego zmywarka zasysa sobie detergent.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 97. Data: 2013-01-04 18:17:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 3 Jan 2013 20:26:58 +0100, "Anerys" <s...@s...pl>
    wrote:
    > (3) Po niecałych 100 kolejnych podstronach, komputer z 2 GB RAM na
    pokładzie
    > potrafi pyszczyć, że ma jej za mało... Trzeba wyłączyć przeglądarkę
    > włączyć znów. Menedżer programów pokazuje 2.2 GB zajętej pamięci
    przez
    > Operę... choć ostatnio jest lepiej, albo w nowej wersji Opera
    Software

    Jesteś pewien, ze to wyciek Opery a nie plugina (flasha)? Pamiętam
    zumi mialo wyciek we flashu.

    --
    Marek

  • 98. Data: 2013-01-04 18:39:31
    Od: "****************" <...@...C>

    > przez
    > Software
    >
    > Jesteś pewien, ze to wyciek Opery a nie plugina (flasha)? Pamiętam zumi
    > mialo wyciek we flashu.

    Mam mocne przypuszczenie - inne programy "działane" na NK, nie wykazywały
    problemacji z pamięcią, a przynajmniej nie tak dużą. Ale oczywiście, może
    byc tak, że Opera w specyficzny sposób wywołuje funkcje i na tym styku jest
    sraczka.

  • 99. Data: 2013-01-04 18:44:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    komu Ty odpowiadasz... a co do strony to chyba wiadomo...

  • 100. Data: 2013-01-04 18:50:19
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-04 12:07, Cezary Grądys pisze:

    > W duzych zmywarkach coś takiego jest. Stoi sobie pojemnik, na oko 20
    > litrów z którego zmywarka zasysa sobie detergent.

    Tzn. w przemysłowych ? Ciekawe, kiedyś dostałem do testowania *kostki*
    detergentu do zmywarki przemysłowej, do domowej wystarczyło aplikować
    1/4 kostki.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem