  • 101. Data: 2013-01-04 18:55:51
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    news:almarsoft.1080790607856343820@news.neostrada.pl
    (...)
    > Jesteś pewien, ze to wyciek Opery a nie plugina (flasha)? Pamiętam zumi
    > mialo wyciek we flashu.

    Prawda, nie wziąłem tej możliwości pod uwagę.
    Spróbowane na Fx, IE - nie wykazało tak ciężkiego zajęcia pamięci.
    Huk go wie, gdzie leży/leżał pies pogrzebany.

    --
    (awaria sygnatury - niebawem powróci)

  • 102. Data: 2013-01-04 19:25:56
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 02.01.13 20:31, Krzysztof Kucharski pisze:
    > Przepraszam, ale chyba popełniłeś "palcówkę" ;-). Otóż, jak żyję, to nie
    > słyszałem, aby w pralkach przegnił bęben. Przecież to była kapitalnej
    > jakości nierdzewka, surowiec o znaczeniu niemalże strategicznym ;-)
    > Gniły, a i owszem, kotły - zewnętrzne, nieruchome osłony bębna,
    > zawieszone na amortyzatorach.
    >
    > BTW - brak styczników / przekaźników tłumaczono, w zależności od "etapu
    > reform" ;-> a to brakiem podzespołów, a to względami ekonomicznymi, a to
    > w końcu - ogólnym "tryndem" ;-/
    >
    > Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

    Masz rację, myślałem zbiornik a napisałem bęben.
    Wszystkie gniły w tym samym miejscu na łączeniu poniżej grzałki.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 103. Data: 2013-01-04 19:44:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-01-03 12:24, PeJot wrote:

    > I do tego wściekłą cenę, bo to szczotki warstwowe.

    Możesz przybliżyć w czym rzecz, nie zauważyłem niczego nadzwyczajnego w
    tych szczotkach.

    Wlodek

  • 104. Data: 2013-01-04 22:02:50
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-04 19:44, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Możesz przybliżyć w czym rzecz, nie zauważyłem niczego nadzwyczajnego w
    > tych szczotkach.

    Są klejone z dwóch warstw. OIMW chodzi o zmniejszenie iskrzenia przy
    pracy rewersyjnej.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 105. Data: 2013-01-04 22:08:26
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niby można się bawić, ale moim zdaniem nie w tym rzecz. Bo programator
    > na procku powinien być dostępny jako część zamienna jeśli już nie za
    > dychę, to za 3 dychy. Przecież to nie jest ze złota robione.

    ... Lecz po drodze jest interes.
    Mój dostawca Internetu kiedyś, kiedyś, przydzielił mi stałe publiczne IP,
    Dlaczego? Bo tak. Nikt w stałym IP nie dostrzegał nic interesującego.
    Potem ktoś do mnie zadzwonił i zapytał czy stały adres IP jest dla mnie
    zaletą
    tej usługi. Odpowiedziałem twierdząco.
    Zmieniono warunki usługi i stały adres IP był dostępny za dodatkową opłatą.

    Jeśli jest popyt to pojawia się chęć wydrenowania tej potrzeby.
    Albo dasz za programator .....,- zł. albo pralka będzie zepsuta.
    (zamienniki są nielegalne a ty je montując popełniasz przestępstwo)

    Jakie jest uzasadnienie dla ceny SMS'a którego objętość szacuję na
    0,5 do 1kb, tyle co kilka % tego co się przesyła w sekundę połączenia
    głosowego?

    w/k

  • 106. Data: 2013-01-04 22:30:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "PeJot"
    > Są klejone z dwóch warstw. OIMW chodzi o zmniejszenie iskrzenia przy pracy
    > rewersyjnej.

    Rewersyjnej? Zmiana kierunku obrotów?
    Podobno zmieniano kąt ustawienia szczotek względem siebie.

    Robert

  • 107. Data: 2013-01-04 23:10:11
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    > Albo dasz za programator .....,- zł. albo pralka będzie zepsuta.
    > (zamienniki są nielegalne a ty je montując popełniasz przestępstwo)
    Co za bzdura !!!

  • 108. Data: 2013-01-04 23:26:36
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-04 22:30, Robert Wańkowski pisze:
    > Użytkownik "PeJot"
    >
    > Rewersyjnej? Zmiana kierunku obrotów?

    Tak pracują pralki.

    > Podobno zmieniano kąt ustawienia szczotek względem siebie.

    Może w silnikach o mocach >kW, w drobnicy się z tym nie spotkałem. Tam
    wystarczy nieco inne podłączenie uzwojenia wirnika, co najwyżej
    parametry silnika w obie strony są nieco inne.

    Być może zastosowanie szczotek warstwowych w pralkach ma związek z
    zakłóceniami.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 109. Data: 2013-01-05 08:30:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo dasz za programator .....,- zł. albo pralka będzie zepsuta.
    > (zamienniki są nielegalne a ty je montując popełniasz przestępstwo)

    Ryli?

    > Jakie jest uzasadnienie dla ceny SMS'a którego objętość szacuję na
    > 0,5 do 1kb, tyle co kilka % tego co się przesyła w sekundę połączenia
    > głosowego?

    Alez to elementarne drogi łotsonie - wielkosc transmisji w smsie wazy
    najmniej.

  • 110. Data: 2013-01-05 12:21:27
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 04.01.2013 22:08, Grzegorz pisze:

    > Jeśli jest popyt to pojawia się chęć wydrenowania tej potrzeby.
    > Albo dasz za programator .....,- zł. albo pralka będzie zepsuta.
    > (zamienniki są nielegalne a ty je montując popełniasz przestępstwo)

    Pomyliłeś z oprogramowaniem, tam kupujesz licencję na używanie, a
    program faktycznie nie jest twój. Sprzęt kupujesz i możesz robić z nim
    co chcesz, nawet używać jako podstawkę do kwiatka.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl