  • Data: 2013-01-04 22:08:26
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:kc6bve$45n$1@news.vectranet.pl...

    > Niby można się bawić, ale moim zdaniem nie w tym rzecz. Bo programator
    > na procku powinien być dostępny jako część zamienna jeśli już nie za
    > dychę, to za 3 dychy. Przecież to nie jest ze złota robione.

    ... Lecz po drodze jest interes.
    Mój dostawca Internetu kiedyś, kiedyś, przydzielił mi stałe publiczne IP,
    Dlaczego? Bo tak. Nikt w stałym IP nie dostrzegał nic interesującego.
    Potem ktoś do mnie zadzwonił i zapytał czy stały adres IP jest dla mnie
    zaletą
    tej usługi. Odpowiedziałem twierdząco.
    Zmieniono warunki usługi i stały adres IP był dostępny za dodatkową opłatą.

    Jeśli jest popyt to pojawia się chęć wydrenowania tej potrzeby.
    Albo dasz za programator .....,- zł. albo pralka będzie zepsuta.
    (zamienniki są nielegalne a ty je montując popełniasz przestępstwo)

    Jakie jest uzasadnienie dla ceny SMS'a którego objętość szacuję na
    0,5 do 1kb, tyle co kilka % tego co się przesyła w sekundę połączenia
    głosowego?

    w/k