  • Data: 2013-01-06 12:35:19
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo aby bylo zabronione, to powinienes wskazac ustawowy zakaz.
    Zakaz jest na razie zawoalowany (utrata praw gwarancyjnych),
    Albo:
    Albo np. chałupa idzie Ci z dymem.
    Agent ubezpieczeniowy ustala (nie ważne jak bo to tylko przykład), że pożar
    powstał w wyniku awarii takiej właśnie naprawianej pralki.
    A producent nie przyznaje się do wytwarzania hjakichkolwiek części
    zamiennych
    bo to produkt jednorazowy.
    Co robi ubezpieczyciel jak ma taką okazję się wykręcić?

    Kolega wsiadając do auta (duża terenówka samoskładak) złamał sobie nogę.
    Agent ubezpieczeniowy przypierdolił się do podnóżka/schodka który został
    dospawany a którego wcześniej nie było. I nie ważne było czy on (kolega) z
    niego w ów feralny dzień korzystał. Dla agenta najważniejsze było, że
    oryginalna konstrukcja nadwozia takiego elementu nie miała.

    > Inne sprzety tez mozesz kupic na raty.
    To nie chodzi o raty, to chodzi o zmyślnie skonstruowaną umowę
    kupna/sprzedaży
    która ogranicza Twoje prawa i drenuje kieszeń. Może wniej być konsekwencja w
    postaci
    utraty gwarancji może też być i kara.

    > A do telefonow dokupic nieoryginalna baterie i przedluzyc zywot.
    > Apple probowal to zmienic, ale mu nie wyszlo.
    > J.
    Jeśli Apple jest właścicielem praw to może sobie robić co chce.