  • Data: 2013-01-02 22:35:15
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-02 21:14, Wmak pisze:
    > Inny sprzęt AGD:
    >
    > Chyba po 12-13 latach przestała chłodzić komora dodatnich temperatur w dwumetrowej
    (ale szczupłej) lodówko-zamrażarce Liebher.
    > Pan z zakładu na sąsiedniej ulicy przyszedł od razu z klasycznym termostatem (taki
    z kapilarą) i gałką).
    > Diagnostyka "organoleptyczna" - gołym okiem widać, że korozja przegryzła kapilarę
    termostatu.
    > Wymienił, maszyna ruszyła, zapłaciłem ok 250zł, musiałem tylko dobrać odpowiednie
    ustawienie gałki, bo być może termostat był od innego modelu albo kapilara inaczej
    się ułożyła i za mocno chłodziło przy starym ustawieniu.

    > Pan nakazał "pilnować tego Liebhera jak oka w głowie, bo te nowe lodówki z
    elektronicznym sterowaniem to max 5 lat wytrzymują, tyle, ile tzw. przedłużona
    gwarancja a elektroniczny moduł na wymianę cholernie drogi".
    > "W pralkach jest podobnie"

    Chyba cię skroił. No chyba że to jakiś specjalny termostat, bo takie
    proste to są od 30 zł.
    http://czesciagd.pl/czesci-zamienne-lodowek-rozni-pr
    oducenci-termostaty-lodowek-c-3263_3293.html

    --
    pozdrawiam
    MD