  • Data: 2013-01-02 22:56:20
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór

    Użytkownik "butek" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:kc28iu$4j2$1@atena.e-wro.net...

    > Ale czemuż? W końcu w otwartej pięciokilowej torbie proszku po
    > tygodniu nie ruszania skał nie stwierdzam, a technika budowy takiego
    > dozownika myślę, że mogłaby być bardziej skomplikowana niż budowa
    > foliowej torby :P
    [...]

    Wiesz, proces prania powoduje wydzielanie się wilgoci w tej czy innej
    postaci. Taka karma ;-) Pomijając już sam dozownik - jak sobie
    wyobrażasz konstrukcję zaworu upustowego takiego dozownika? Po drugiej
    stronie _będzie_ wilgoć. W momencie zadziałania tego zaworu wysypujący
    się proszek oklei powierzchnię i zawór przestanie funkcjonować - nie
    będzie możliwości _szczelnego_, pewnego i niezawodnego odcięcia
    strumienia proszku. W efekcie może być ciekawie... ;-)

    Ja osobiście nigdy nie używałem fabrycznych dozowników, wmontowanych w
    pralke. Zbyt duzy poziom upierdliwości z czyszczeniem tego badziewia,
    zwłaszcza wykonanego w postaci szuflady. Miałem kiedyś watpliwą
    przyjemność grzebać się w czymś takim, pokrytym betonem w postaci
    niedokładnie wypłukanego proszku. Właściciel był flejtuchem i
    doprowadził do sytuacji, gdzie szuflada była wręcz obrośnieta dziwnymi
    formami parakrystalicznymi ;-) Ponieważ nie chciało mi się tego
    czyścić, to postawiłem na perswazję i przekonałem go, aby na
    przyszlość płyny do prania tudzież proszki wsypywał bezpośrednio do
    komory bębna.
    Ja tak postepuję od wielu lat i takie rozwiązanie jest dla mnie
    najwygodniejsze.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski