  • Data: 2009-08-17 09:22:20
    Temat: Re: Jest sens wysyłać obiektyw bez body do regulacji BF/FF?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith wrote:

    > Nieopatrznie zdobyli za duży udział w rynku :-)

    Nie no wiesz nikon też miewa problemy z BF FF ale jednak głównie słychac
    krzyki userów Canona. no i to jednak Canon zaliczył prestiżowe wtopy z
    najlepszymi i najdroższymi body :)

    pamiętam jak było z D70- okaząło sie że aparaty były nei do końca dobrze
    mechanicznie zjustowane, pamiętam że sam sobie justowałem lustra w D70 i
    potem miałem idelny traf Afa w każdej sytuacji.