    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jest sens wysyłać obiektyw bez body do regulacji BF/FF?
    Date: Mon, 17 Aug 2009 11:19:15 +0200

    XX YY wrote:

    > w aps wogole wystepuje problem
    > iz czujniki sa rozstawione blizej niz w formacie FF - mniejsza baza
    > pomiarowa , mniejsza dokladnosc,

    co ty za bzdety wypiszujesz, jaka baza jakie bliżej? ty masz jakiekolwiek
    pojęcie jak dział czujnik fazowy AF?

    > do tego wazny elemnet majacy decydujacy wplyw na dokladnosc jest
    > umieszczony na glownym lustrze, a wiec podlega ruchowi z kolosalnym
    > przyspieszeniem . to tez jest zrodlem bledow ala raczej przypadkowych.

    na jakim lustrze? co ty za bzdety wypisujesz.

    Bosz wróć do szkoły a potem pogadamy o działaniu i budowie AF

    powiem tylko że bardzo duże znaczenei dla pracy AF fazowego może mieć jakość
    justacji oraz sama konstrukcja obiektywu.