  • 21. Data: 2014-05-06 12:44:06
    Temat: Re: Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 12:02:13 +0200, olaboga napisał(a):

    > Sytuacja z niedzieli, jechałem przez wioskę wg licznika i nawigacji
    > 65/50, widzę z daleka jak mierzy we mnie suszarką. Pokazał mi na
    > wyświetlaczu 92km/hi rzucił 8pkt i 400zł, parsknąłem śmiechem.
    To suszył czy ustrzelił?

    > Pomiar laserem z 300m ewidentnie zawyżony o ~20 km/h czas pomiaru się
    > zgadzał, nie mam pojęcia czy to jakiś nowy/stary patent na jeleni?
    Jeżeli laserem to może celował w grilla żeby utrafić obracający się wiatrak
    na chłodnicy? :-DD

    --
    Franc

  • 22. Data: 2014-05-06 15:46:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 12:02, olaboga pisze:

    > Pomiar laserem z 300m ewidentnie zawyżony o ~20 km/h czas pomiaru się
    > zgadzał, nie mam pojęcia czy to jakiś nowy/stary patent na jeleni?

    Wyjaśnić? :) (Tak znam odpowiedź na to pytanie)

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-05-06 20:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Wyjaśnić? :) (Tak znam odpowiedź na to pytanie)

    Jeszcze się pytasz? :)

  • 24. Data: 2014-05-06 21:28:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Jeszcze się pytasz? :)

    Ok, więc problem polega na braku stabilizacji, choć można zrobić to
    celowo. Jeśli wiązka w czasie pomiaru przesunie się po boku auta od tyłu
    do przodu, to następuje zawyżenie pomiaru o około 25 km/h. W druga
    stronę zaniżenie. Jak bawiłem się to udało mi się kilka razy zrobić to
    celowo. Przesuwanie po masce też jest możliwe, ale mi udało się uzyskać
    wtedy zawyżenie tylko o 11km i to tylko raz, a zazwyczaj oscylowało ono
    w okolicach 7-8km/h, ale może policjanci są zdolniejsi.

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2014-05-07 08:41:02
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 21:28:17 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > wtedy zawyżenie tylko o 11km i to tylko raz, a zazwyczaj oscylowało ono
    > w okolicach 7-8km/h, ale może policjanci są zdolniejsi.
    Ile trwa pomar?
    Myślałem, że jest to na zasadzie "strzału" w punkt i tyle - nie na pomiarze
    na "wciśniętym" spuście.

    --
    Franc

  • 26. Data: 2014-05-07 09:25:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-05 22:57, megrimsES pisze:
    > - Panie, nie wie Pan w jakim kraju żyjemy?
    Czyli jak rozumiem skończyło się na stówce bez punktów i pisaniny? ;-)

    Maciek

  • 27. Data: 2014-05-07 12:49:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.05.2014 08:41, Franc pisze:

    > Ile trwa pomar?
    > Myślałem, że jest to na zasadzie "strzału" w punkt i tyle - nie na pomiarze
    > na "wciśniętym" spuście.

    Nie mam teraz pod ręką dokumentów, ale sporo. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2014-05-07 13:05:11
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie mam teraz pod ręką dokumentów, ale sporo. :)

    Tak generalnie to udalo mi sie znalezc cos takiego:
    http://orzeczenia.zamosc.so.gov.pl/content/$N/153020
    000001006_II_Ka_000779_2013_Uz_2014-01-13_001

  • 29. Data: 2014-05-07 14:08:36
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 7 May 2014 13:05:11 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Tak generalnie to udalo mi sie znalezc cos takiego:
    > http://orzeczenia.zamosc.so.gov.pl/content/$N/153020
    000001006_II_Ka_000779_2013_Uz_2014-01-13_001

    No i piękny wyrok SO.

    --
    Franc

  • 30. Data: 2014-05-07 14:35:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Zdarzyło wam się ostatnio łapanie za takie "przkroczenia"?

    Kilka razy na wioskach, zacząłem nawet podejrzewać, że to z powodu
    warszawskich blach.

    http://motogof.tumblr.com/