  • 11. Data: 2014-05-06 00:00:47
    Temat: Re: Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > jakieś 2 miesiące temu. dojeżdżam do bramek od Nowego Tomyśla
    > przed Poznaniem i 87/70. 4pkt + 300 chyba. 1 w nocy. Sucho
    > i pusto. Jechałem CL'em z 8 letnią śpiącą córką. Zapytałem
    > o pouczenie, usłyszałem:
    > - Panie, nie wie Pan w jakim kraju żyjemy?

    Hmm...
    Z taryfikatora:
    Przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 11-20 km/h - 50-100 złotych, 2 pkt.

    Poza tym, to ze karaja za +15 to juz przyjałem do wiadomości.
    Ale ponizej 10?!?

  • 12. Data: 2014-05-06 03:34:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.05.2014 10:00, Budzik pisze:
    > Dzisiaj kumpla złapała policja.
    > Zawrotne przekroczenie prędkosci. 59/50
    > Pomiar iskrą.

    I powiedz mi, że nie przyjął?

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2014-05-06 06:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > I powiedz mi, że nie przyjął?

    Przyjął. Za 50zł...

    Z tymi iskrami to wygląda że się rozeszło po kościach.
    Legalizacja zrobiona na inne urządzenie, wałek na całego, blędne pomiary,
    chwila hałasu a obecnie policja korzysta z nich na całego.
    Wczoraj np. w P-niu na Dąbrowskiego ładnie stali za drzewem...
    Nie było az tak ciepło zeby szukać cienia :)

  • 14. Data: 2014-05-06 08:16:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-06 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Przyjął. Za 50zł...
    >
    > Z tymi iskrami to wygląda że się rozeszło po kościach.

    Otóż to. Anacron obiecywał kolejne reportaże, ale jakoś cicho jest.

    --
    MN

  • 15. Data: 2014-05-06 08:37:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.05.2014 08:16, Marcin N pisze:

    > Otóż to. Anacron obiecywał kolejne reportaże, ale jakoś cicho jest.

    Wczoraj zeznawałem w prokuraturze okręgowej w Warszawie, był też tam
    Sławek wcześniej. Okręgowa robi od nowa wszystko bo rejonowa dała dupy.
    To, że nic nie wiecie, nie znaczy się, że nic się nie dzieje. Niestety,
    jak to kiedyś usłyszałem, to urząd i musi trwać. A co do policji to
    niech używają, zasada jest jedna nie przyjmować mandatu, bo w trybie
    mandatowym ustawodawca nie przewidział wznawiania, z czym też trwa walka
    ale to już temat na oddzielny wątek.

    btw. http://tinyurl.com/bojaniemytokto :)

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-05-06 09:14:34
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 05 May 2014 22:57:03 +0200, megrimsES napisał(a):

> [...]
    > i pusto. Jechałem CL'em z 8 letnią śpiącą córką. Zapytałem
    > o pouczenie, usłyszałem:
    > - Panie, nie wie Pan w jakim kraju żyjemy?
    Dostałeś bonus za jeźdzenie CLem. Jak się obywatel wozi Mesiem, to niech
    się dołoży - a nie jeszcze o pouczenie się pyta. :-)

    --
    Franc

  • 17. Data: 2014-05-06 10:32:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Otóż to. Anacron obiecywał kolejne reportaże, ale jakoś cicho jest.

    anacron anacronem.
    A TV? A prokuratura?
    Przeciez to wałek w urzedach, przyklepnięty przez policje i teraz wszyscy
    udają że są głusi i ślepi?

  • 18. Data: 2014-05-06 10:43:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-06 10:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > anacron anacronem.
    > A TV? A prokuratura?
    > Przeciez to wałek w urzedach, przyklepnięty przez policje i teraz wszyscy
    > udają że są głusi i ślepi?

    Masz rację. Też czekam na ciąg dalszy.

    --
    MN

  • 19. Data: 2014-05-06 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Masz rację. Też czekam na ciąg dalszy.

    W międzyczasie anacron już wyjaśnił, ze sprawa się toczy. Czekamy.

  • 20. Data: 2014-05-06 12:02:13
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2014-05-05 22:57, megrimsES pisze:

> [...]
    > i pusto. Jechałem CL'em z 8 letnią śpiącą córką. Zapytałem
    > o pouczenie, usłyszałem:
    > - Panie, nie wie Pan w jakim kraju żyjemy?

    Sytuacja z niedzieli, jechałem przez wioskę wg licznika i nawigacji
    65/50, widzę z daleka jak mierzy we mnie suszarką. Pokazał mi na
    wyświetlaczu 92km/hi rzucił 8pkt i 400zł, parsknąłem śmiechem. Po
    dłuższej rozmowie jak to on nie może pouczyć bo wyniki i coś tam
    jeszcze, wyciągnąłem portfel pokazałem, że nawet nie mam tego jak
    załatwić. I cuda normalnie dostałem pouczenie.
    Pomiar laserem z 300m ewidentnie zawyżony o ~20 km/h czas pomiaru się
    zgadzał, nie mam pojęcia czy to jakiś nowy/stary patent na jeleni?