-
1. Data: 2009-09-09 11:25:50
Temat: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
. to co?
Naszła mnie jesienna potrzeba zmiany motocykla. Chcę cos takiego jak TT1050.
Duże ale poręczne, szybkie ale wygodne, do miasta ale tez w dalsza trasę w 2
osoby z bagażem. Nie chce niczego na czym trzeba leżeć/pochylać się podczas
jazdy. Coś co nie wyrwie plomb z zębów na warszawskich dziurach.
Patrzę po innych markach i ciężko mi znaleźć inne typy. Pomóżcie.
B. XL700VA
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-09-09 12:54:34
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
" Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl...
>. to co?
>
> Naszła mnie jesienna potrzeba zmiany motocykla. Chcę cos takiego jak
> TT1050.
> Duże ale poręczne, szybkie ale wygodne, do miasta ale tez w dalsza trasę w
> 2
> osoby z bagażem. Nie chce niczego na czym trzeba leżeć/pochylać się
> podczas
> jazdy. Coś co nie wyrwie plomb z zębów na warszawskich dziurach.
>
> Patrzę po innych markach i ciężko mi znaleźć inne typy. Pomóżcie.
Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.
Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
hamulce, odprezona pozycja kierownika.
Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki) oraz, podobno,
niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie szybkim jego
zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej szacownych
marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.
PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
3. Data: 2009-09-09 14:53:13
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości
news:h888ib$sp8$1@news.onet.pl...
> " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> news:h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl...
> PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
> bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.
>
Ty, wskazywator! (:
Weź mi wskaż jakies słabe strony H-D xr 1200.
Bo jak się dziś przejechałem, to mi jakoś nudno w życiu się zrobiło. I
nic mnie nie cieszy a jedynym lekarstwem wydaje się być zakup
takowego.
Tak lekkiego w prowadzeniu ciężkiego, było nie było, motocykla to się
w życiu nie spodziewałem.
Sam sprzedawca ostrzegał też, że są nissinowskie hamulce więc "to jest
harley, ale hamuje" - tak powiedział. Hamował jak ta lala. Samym tyłem
na luzie wyhamowałem naprawdę żwawo.
No nie ma bata, nawet wibracje ma tylko na postoju na kosie.
PS
o cenie ani słowa nie mów
PS 2
Wiem co! Ten durny zbiorniczek płynu ham. z tyłu, o który można
sznurówkami zahaczyć, co kilkukrotnie zrobiłem - to jedyne co mi
przychodzi z minusów.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
4. Data: 2009-09-09 14:59:20
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl>
> Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
> Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
Ww. znam. Nie ma nic innego?:) Wybor robi sie wiec prosty...
> Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
> TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
> ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.
I to jest "factor":); jakies 120 w "ubranku" i prawie 2 metry. Potrzebuje cos
co udzwignie okolo 220 kg, nie polamie sie i pojedzie 150 bez zadyszki.
> Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
> dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
> niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
> hamulce, odprezona pozycja kierownika.
> Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
> wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
Czekam wlasnie na probna jazde. Jezdzilem ST. Pomimo ze to prawie taki sam
silnik, to jednak nie da sie porownac motocykli.
> Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki)
Czyli?
> oraz, podobno, niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie
> szybkim jego zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej
> szacownych
> marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
> sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.
O amorze czytalem. Jezeli to jedyna techniczna wada, to nie ma problemu.
dzieki za podpowiedzi.
B.
XL700VA pewnie for sale...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2009-09-09 15:23:41
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik " Bartek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h88fs8$188$1@inews.gazeta.pl...
> Czekam wlasnie na probna jazde. Jezdzilem ST. Pomimo ze to prawie
> taki sam
> silnik, to jednak nie da sie porownac motocykli.
>
>> Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki)
> Czyli?
>
Poczytaj w archiwum grupy o przygodach saja. Triumph nie był w stanie
naprawić motocykla własnej marki.
To niestety nie jedyna wpadka, ogólnie przejrzyj archiwum, jak
sądzisz, że motocykl ma prawo się zepsuć - serwis Triumpha może być
długi, kosztowny i nieskuteczny.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
6. Data: 2009-09-09 15:58:52
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl>
> > Czekam wlasnie na probna jazde. Jezdzilem ST. Pomimo ze to prawie
> > taki sam
> > silnik, to jednak nie da sie porownac motocykli.
> >
> >> Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki)
> > Czyli?
> >
>
> Poczytaj w archiwum grupy o przygodach saja. Triumph nie był w stanie
> naprawić motocykla własnej marki.
> To niestety nie jedyna wpadka, ogólnie przejrzyj archiwum, jak
> sądzisz, że motocykl ma prawo się zepsuć - serwis Triumpha może być
> długi, kosztowny i nieskuteczny.
O problemach z serwisem wiem (byłych chyba raczej).
Bardziej mi chodzilo o te chlubne wyjatki:)
Sprzet bedzie nowy, wiec mam nadzieje, ze jakis czas problemow nie bedzie.
B.
XL700VA Pewnie for sale...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2009-09-09 19:08:25
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>
Jogurt pisze:
> Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990,
> Aprilia Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
Pozwole sie nie zgodzic Ar2, bo
KTM to przerosniete enduro - daje rade tym w terenie pojechac ale na
asfalcie tak se, w trasie >1000km jakos nie widze,
aczkolwiek tez sprzet zajebisty,
Capo/DL/Wiadro - ciezkie klamoty na cienkich oponkach , zawias fajny ale
w szybszych winklach to ja przepraszam ale sa fajniejsze sprzety
Zostaje TDM ale przy warunkach brzegowych (wzrost/waga) jest po prostu
za slabe. Jezdzi ekstra ale to nie to.
Przerabialem ten temat 3 miesiace temu i wybralem Tigera
bo po prostu nie bardzo ma konkurencje. Dla mnie moglbybyc mocniejszy
tak 140-150KM ale to nie jest warunek.
Poza tym w tym klimacie jest jeszcze Benelli TRE 1130K ,
wyjebany sprzet w kosmos i stylistycznie i technicznie ale..
to troszke ruletka z tym Benelli poza tym cena taka sobie.
Ale gdybym mial $ to wybralbym Benelli.
> Doskonala zawiecha z przodu,
ale trzeba pokrecic srubkami, seryjne nastawy oj, katastrofa.
> swietne hamulce,
fakt, w porownaniu z Buza K4, zaskakujaco lepsze.
> odprezona pozycja kierownika.
az za bardzo ;)
> Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
> wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
tu powiem tak, po 4kkm _nadal sie nie moge przyzwyczaic_
zestopniowanie skrzyni za ciasne dla mnie, 6 nie jest nadbiegiem
przez co mozna jechac do odciecia bez zamulenia ale przeszkadza to
troche w zmniejszaniu zuzycia paliwa na trasie.
> Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki) oraz, podobno,
> niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie szybkim jego
> zuzyciem.
Pozyjemy zobaczymy, amorek da sie ustawic do jazdy a ile wytrzyma? ch..
wie, w zr7 po 30kkm rozlecialy sie uszczelki tloczyska i wylatal gaz,
w Poznaniu jest firma ktora tak btw naprawia takie uszkodzenia.
> PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
> bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.
hehe, nie jestes Kocykiem ani Kryhem to nie uwazasz swojego
_aktualnego_ sprzeta za
najlepszynajszybszydebesciarskisprzetnacalejplanecie ;))
-
8. Data: 2009-09-10 06:40:16
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 9 Wrz, 21:08, Grzegorz Rogala <a...@g...pl> wrote:
> Poza tym w tym klimacie jest jeszcze Benelli TRE 1130K ,
> wyjebany sprzet w kosmos i stylistycznie i technicznie ale..
> to troszke ruletka z tym Benelli poza tym cena taka sobie.
> Ale gdybym mial $ to wybralbym Benelli.
Ja też się śliniłem na niego, ale przeszło mi jak poczytałem
o zużyciu paliwa. DUŻO chleje...
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05
-
9. Data: 2009-09-10 07:48:01
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl...
>. to co?
o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to
takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?
-
10. Data: 2009-09-10 07:57:33
Temat: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"Grzegorz Rogala" <a...@g...pl> wrote in message
news:h88ue0$rgr$1@news.onet.pl...
> Jogurt pisze:
>
>> Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990,
>> Aprilia Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero
>> 1000.
> Pozwole sie nie zgodzic Ar2, bo
[...]
Gdybysmy sie wszyscy zgadzali to byloby nudno. Ciesze sie ze zmobilizowalem
do wypowiedzi Starego Precla z Wielkim Doswiadczeniem przy ktorym moje 3
grosze to maly pikus ;) Dziekowac.
Pragnalbym jedynie zwrocic uwage ze moja odpowiedz tyczyla pytania w ktorym
nie podano warunkow brzegowych i nie napomknieto czy od motocykla oczekuje
charakteru czy tez posluszenstwa.
A wef Tygrysie to sobie zwieksz lekko przelozenie wtorne, inna rzecz ze
jedynka moze wtedy okazac sie juz nieakceptowalnie dluga ;)
> hehe, nie jestes Kocykiem ani Kryhem to nie uwazasz swojego _aktualnego_
> sprzeta za najlepszynajszybszydebesciarskisprzetnacalejplanecie ;))
Ja bym sie w takiej sytuacji chlastal szarym mydlem ;) 90% tutejszych
bywalcow, szczegolnie swiezutkich ale takze ujezdzajacych dluzej jedna koze
twierdzi ze ich wybor jest jedynie sluszny i najlepszy mozliwy, a przeciez
to brak ewolucji i funu. Poza tym, Klocusia absolutnie nie podejrzewam a
Kryhu robi fajne foty i bez prawnika nic wiecej nie powiem ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta