-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Kefir" <k...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Date: Wed, 9 Sep 2009 14:54:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 41
Message-ID: <h888ib$sp8$1@news.onet.pl>
References: <h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1252500876 29480 192.71.68.101 (9 Sep 2009 12:54:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 12:54:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609424
[ ukryj nagłówki ]Elou!
" Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl...
>. to co?
>
> Naszła mnie jesienna potrzeba zmiany motocykla. Chcę cos takiego jak
> TT1050.
> Duże ale poręczne, szybkie ale wygodne, do miasta ale tez w dalsza trasę w
> 2
> osoby z bagażem. Nie chce niczego na czym trzeba leżeć/pochylać się
> podczas
> jazdy. Coś co nie wyrwie plomb z zębów na warszawskich dziurach.
>
> Patrzę po innych markach i ciężko mi znaleźć inne typy. Pomóżcie.
Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.
Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
hamulce, odprezona pozycja kierownika.
Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki) oraz, podobno,
niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie szybkim jego
zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej szacownych
marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.
PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.09 14:53 Jasio
- 09.09.09 14:59 Bartek
- 09.09.09 15:23 Jasio
- 09.09.09 15:58 Bartek
- 09.09.09 19:08 Grzegorz Rogala
- 10.09.09 06:40 Lisciasty
- 10.09.09 07:48 szerszen
- 10.09.09 07:57 Kefir
- 10.09.09 08:06 Kefir
- 10.09.09 08:27 Kefir
- 10.09.09 08:55 Eskimos
- 10.09.09 09:07 szerszen
- 10.09.09 09:17 Grzegorz Rogala
- 10.09.09 09:18 Grzegorz Rogala
- 10.09.09 09:23 Kefir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=