eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJeśli nie Triumph Tiger 1050...Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Date: Wed, 9 Sep 2009 14:54:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <h888ib$sp8$1@news.onet.pl>
    References: <h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252500876 29480 192.71.68.101 (9 Sep 2009 12:54:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 12:54:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609424
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    " Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl...
    >. to co?
    >
    > Naszła mnie jesienna potrzeba zmiany motocykla. Chcę cos takiego jak
    > TT1050.
    > Duże ale poręczne, szybkie ale wygodne, do miasta ale tez w dalsza trasę w
    > 2
    > osoby z bagażem. Nie chce niczego na czym trzeba leżeć/pochylać się
    > podczas
    > jazdy. Coś co nie wyrwie plomb z zębów na warszawskich dziurach.
    >
    > Patrzę po innych markach i ciężko mi znaleźć inne typy. Pomóżcie.

    Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
    Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.
    Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
    TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
    ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.
    Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
    dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
    niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
    hamulce, odprezona pozycja kierownika.
    Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
    wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.
    Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki) oraz, podobno,
    niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie szybkim jego
    zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej szacownych
    marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
    sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.

    PeeS Nie zwracaj uwagi na komentarze szydzace z mego przywiazania do
    bielizny ;) Potrafie wskazac takze jej slabe strony.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: