eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJeśli nie Triumph Tiger 1050...Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
    Date: Wed, 9 Sep 2009 14:59:20 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <h88fs8$188$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h883bu$sec$1@inews.gazeta.pl> <h888ib$sp8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1252508360 1288 172.20.26.238 (9 Sep 2009 14:59:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 14:59:20 +0000 (UTC)
    X-User: bisza1
    X-Forwarded-For: 83.17.92.66
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609453
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli BARDZO szukasz alternatywy to jest tego multum: KTM 950 / 990, Aprilia
    > Caponord, TDM 900, Suzuki DL V-Strom 650/1000, Honda Varadero 1000.

    Ww. znam. Nie ma nic innego?:) Wybor robi sie wiec prosty...

    > Nawet te ciezsze beda dosc poreczne dzieki swej geometri, kierownicy/oponom.
    > TDM na przyklad da sie smigac prawie jak SuperMoto. Oczywiscie, istotne jest
    > ile wazysz i ile sobie mierzysz wzrostu.

    I to jest "factor":); jakies 120 w "ubranku" i prawie 2 metry. Potrzebuje cos
    co udzwignie okolo 220 kg, nie polamie sie i pojedzie 150 bez zadyszki.

    > Osobiscie wybralbym Tigera - jazda probna mnie urzekla. Zaden motocykl nie
    > dal mi tyle ( i w tak krotkim czasie) poczucia zaufania do kozy i jej
    > niemalze nieograniczonych mozliwosci. Doskonala zawiecha z przodu, swietne
    > hamulce, odprezona pozycja kierownika.
    > Dodatkowo: 3-cylindrowiec bije kultura pracy, elastycznoscia i ekonomia
    > wszystkie 2-ki z jego grupy wagowej.

    Czekam wlasnie na probna jazde. Jezdzilem ST. Pomimo ze to prawie taki sam
    silnik, to jednak nie da sie porownac motocykli.

    > Minusy: beznadziejny serwis w Polsce (sa chlubne wyjatki)
    Czyli?

    > oraz, podobno, niezbyt dobra jakosc tylnego amortyzatora przejawiajace sie
    > szybkim jego zuzyciem. Drugi problem bywa nieobcy takze uzytownikom bardziej
    > szacownych
    > marek, zwlasza jesli u producenta zwycieza lobby ksiegowe. Jesli reszta
    > sprzeta pasuje warto zainwestowac w markowy aftermarket.

    O amorze czytalem. Jezeli to jedyna techniczna wada, to nie ma problemu.

    dzieki za podpowiedzi.

    B.
    XL700VA pewnie for sale...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: