  • 1. Data: 2009-04-25 11:39:10
    Temat: Jeśli nie SX1 IS to...?
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    Witam,
    poczytałem i nasłuchałem się, jaki to SX1 jest niedorobiony. Ponoć nawet
    ostrzy gorzej niż kolega z niższej półki - SX10.
    Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć/(powiedzieć famie, że jest głupia)? ;)

    Wydaje mi się, że porównywalną, a może lepszą hybrydą podobnej klasy
    jest Fuji S100fs. Kłopot sprzed roku z niemożnością nabycia minął, zatem
    może to cel wart rozważenia?
    Macie inne typy w tej klasie hybryd?

    Pozdrówka,
    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 2. Data: 2009-04-27 05:12:51
    Temat: Re: Jeśli nie SX1 IS to...?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Ra-Deck" <n...@t...latwo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Fuji S100fs. Kłopot sprzed roku z niemożnością nabycia minął, zatem może

    to jest ten co waży prawie kilogram?

  • 3. Data: 2009-04-27 10:55:50
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 27-04-09 7:12 Agent był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > to jest ten co waży prawie kilogram?

    Tak.
    Co ma waga do zadanego pytania? :)

  • 4. Data: 2009-04-27 11:36:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gt42t0$3s4$1@node2.news.atman.pl>,
    Ra-Deck <n...@t...latwo.pl> wrote:

    > dnia 27-04-09 7:12 Agent był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > Tak.
    > Co ma waga do zadanego pytania? :)

    No bo przeciez za te cene mozesz lustrzanke kupic.

    BP MSPANC

    TA

  • 5. Data: 2009-04-27 12:58:00
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > No bo przeciez za te cene mozesz lustrzanke kupic.

    Ale co do tego ma waga? Chodzi zeby w danej cenie wybrac cos ciezszego? ;)

  • 6. Data: 2009-04-28 08:11:12
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 27-04-09 13:36 T...@s...in.the.world był(a)
    uprzejmy(a) napisać:

    > No bo przeciez za te cene mozesz lustrzanke kupic.
    > BP MSPANC

    Ty wiesz, że mam :) EOS 50D daje radę.
    Ale małżowinka nie ma ochoty mieć kilku słoików i chce mieć taki wash&go
    z ambicjami - jeden do wszystkiego

    Serdeczności,
    Radek

  • 7. Data: 2009-05-02 10:41:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Apr 2009, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    [...]
    > No bo przeciez za te cene mozesz lustrzanke kupic.

    W tej cenie i w tej wadze lustrzankę z obiektywem zdolnym do osiągnięcia
    tego samego co rzeczona hybryda, czyli 28..400mm eq, GO osiągalną przy
    F:11 oraz jasnością f:2,8 na bliższym końcu (no, niechby ze względu na
    ew. "wyższe ISO" do porównania można było stanąć z F:5,6..F:48 na
    krótkim końcu :>), może być nawet z bardziej kitowym obrazem niż
    z hybrydy???
    To wyciągniemy pytanie o głośność migawki ;)

    > BP MSPANC

    Żartujesz :)

    pzdr, Gotfryd