  • 61. Data: 2011-07-21 21:22:59
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 14:42:44 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >No czasem na mnie trąbią, fakt. I co?

    I nic. Ile wytrzymasz jadąc 50 km/h drogą krajową? Dasz radę 13
    kilometrów? Wątpię. A tyle wynosi najdłuższy teren zabudowany na DK8 -
    Walichnowy - Wieruszów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2011-07-21 21:46:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 19:22:59 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > I nic. Ile wytrzymasz jadąc 50 km/h drogą krajową? Dasz radę 13
    > kilometrów?

    Piętnaście minut z taką prędkością (zakładam, że stałą) w trasie i
    człowiek ma ochotę w biegu wysiąść - z nudów.
    Trzeba by tam parę ograniczeń do 30 dać, by nikt nie zwariował.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 63. Data: 2011-07-21 22:39:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:46:26 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Piętnaście minut z taką prędkością (zakładam, że stałą) w trasie i
    > człowiek ma ochotę w biegu wysiąść - z nudów.
    > Trzeba by tam parę ograniczeń do 30 dać, by nikt nie zwariował.
    > ;-)

    No i dali .. pare FR :-)

    J.

  • 64. Data: 2011-07-21 23:02:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-21 21:22, jerzu pisze:

    > I nic. Ile wytrzymasz jadąc 50 km/h drogą krajową? Dasz radę 13
    > kilometrów?

    Bez problemów, choć wiem, że dla wielu to niewyobrażalne.

    > Wątpię.

    Wątp sobie, do woli.

    > A tyle wynosi najdłuższy teren zabudowany na DK8 -
    > Walichnowy - Wieruszów.

    Eee tam, 13 kilometrów po drodze krajowej z prędkością
    50km/h? Pikuś. To raptem 15-20 minut takiej jazdy.
    Ja dzisiaj jechałem krajówką ponad 40 kilemetrów w jakieś
    2,5-3 godziny :)

  • 65. Data: 2011-07-22 01:54:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Chcecie sobie jeździć +30 w zabudowanym, trudno, chociaż wolałbym was
    > na swojej drodze nie spotykać.

    My też nie chcemy Ciebie spotkać.

    END.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 66. Data: 2011-07-22 13:43:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w

    >Bez problemów, choć wiem, że dla wielu to niewyobrażalne.

    Wakacje sa .. wez trzy dni urlopu, zapakuj dzieci, przyjedz w Sudety
    .. i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz
    przepisowo :-)

    >Eee tam, 13 kilometrów po drodze krajowej z prędkością
    >50km/h? Pikuś. To raptem 15-20 minut takiej jazdy.
    >Ja dzisiaj jechałem krajówką ponad 40 kilemetrów w jakieś
    >2,5-3 godziny :)

    I zobaczymy czy po tych 3h wytrzymasz kolejne 15 minut :-)

    J.

  • 67. Data: 2011-07-22 13:45:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    >Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć
    >szczęście.

    >Mnie dzisiaj zajęło 5 h 28 minut - start z Robotniczej we Wrocku,
    >meta
    >na Ursynowie w Wawie, po drodze tankowanie i hotdog - ale na
    >Bliskiej,
    >to szybko było :)

    Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ?

    I za wrockiem wpakowales sie w korek na swiatlach w Dlugolece czy
    zwiedziles nasze nowe AOW ?

    J.

  • 68. Data: 2011-07-22 18:33:21
    Temat: Re: Je?li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Jul 2011 13:45:54 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ?

    DK8 do Walichnowy (wów?), potem na Sieradz do Złoczewa, ze Złoczewa
    przez Burzenin, Widawę do DK8, Piotrków, ósemką do Tomaszowa i dalej
    przez Nowe Miasto i Grójec. Taka wycieczka, nie śpieszyło mi się.

    >I za wrockiem wpakowales sie w korek na swiatlach w Dlugolece czy
    >zwiedziles nasze nowe AOW ?

    Nie, objechałem korek. Zresztą AM i jej LiveDrive sama zaproponowała
    objazd.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 69. Data: 2011-07-24 00:17:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-22 13:43, J.F pisze:

    > Wakacje sa .. wez trzy dni urlopu, zapakuj dzieci, przyjedz w Sudety ..

    Jakby to powiedzieć - zasadniczo to jestem na urlopie,
    a z dzieciakami może być problem - za duże już są.
    W Sudety się wybieram, ale nie teraz i dodatkowo nie
    w polską część, choć ją też pokonać będę musiał.

    > i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz
    > przepisowo :-)

    Zdziwiłbyś się, a dodatkowo nie bawią mnie płaszczycowe zabawy.

    > I zobaczymy czy po tych 3h wytrzymasz kolejne 15 minut :-)

    A co to ma do rzeczy? Nie wytrzymujesz to nie jedziesz.
    Z czasem i tego nauczą się tego kierowcy w Polsce.