    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Date: Mon, 11 Jul 2011 20:33:21 +0200

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w
    W dniu 2011-07-11 14:52, J.F pisze:

    >Tu jeśli mnie pamięć nie myli stawałem na BP za fajkami.

    Nie myli cie, 3 minuty przerwy :-)

    > 17:15 - wjazd do Lowicza,
    > 17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,

    >to mimo wszystko cały czas prawie średnia 60 km/h.

    ale potem korek i srednia spada :-)

    >A gierkówa momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec.

    No nie, jak odstalem swoje pod Mszczonowem, to juz potem jechalismy i
    jechalismy i jechalismy .. czasami 20km/h :-)

    >Jeszcze raz zaznaczę - nie spieszyłem się zupełnie, i zasadniczo
    >odpuściłem realnie 70 % okazji do wyprzedzania, które normalnie bym
    >wykorzystywał ...

    z tego co ja widzialem to niewiele ich bylo, bo gesty jednach ruch, i
    niewiele by daly - przeskoczysz o 10 ciezarowek to ile zyskasz - 500m
    ? :-)

    >Wyjaśnię - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, że zawieszenie
    >sport... tfu ! służbowe. Choć znam w tamtym miejscu

    ja tam swojego wlasnego tez nie oszczedzam :-)

    Urwales dlatego ze pojechales nietypowymi drogami - mozna bylo
    pojechac 60 a nie 44 :-)

    >Traffic w takich zadupiach w AM się nie sprawdza. Tak samo jak

    Ciekawe .. powinien chyba wykryc ze na drodze jest srednia 40 i
    zaproponowac inna trase, nawet jesli ma tam zalozona predkosc 60 czy
    50 ..

    >się nie sprawdza totalnie w Przemyślu. Ale jednak powiem wprost: nie
    >trzeba znać. Trzeba mieć duży ekran w nawigacji i widząc co

    teraz siedze przy normalnym komputerze, 17", a i to mam klopot - albo
    mi nie pokazuje gminnych drog, albo nie widze kierunku glownego. Nawet
    na "duzej" nawigacji bedzie jeszcze gorzej - albo puste obszary, albo
    widac tylko kilka km - a co dalej ? Jest przejazd ? Nie wiadomo.

    Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas, wprowadzic
    punkty posrednie, i dopiero jechac. A mnie sie nie chcialo, wiec mnie
    pokaralo.

    >się przed tobą dzieje obserwować rozwój sytuacji na ekranie - zawsze
    >się da znaleźć jakąś alternatywę nie znając rejonu (chyba, że się nie
    >da).

    No widzisz - w planach mialem jechac czujnie gierkowka i uciekac
    gdzies na Skierniewice/Zyrardow. Ale zycie mnie zaskoczylo i korek sie
    zaczal jeszcze na A1.
    Nawigacja nie mowi gdzie jest najblizszy zjazd z autostrady, a okazuje
    sie byc daleko. Chyba dopiero w Tuszynie.
    A tam nawi uparcie kieruje mnie na najlepsza mozliwa trase - Lodz,
    Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe". A ja nie wiem -
    bo kategoria drogi za niska, czy np rzeka przegradza, a najbliszy most
    dopiero w Lodzi.

    Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza ...
    ale lenistwo znow wygralo :-)

    >A ja sobie pozwolę powrzucać tu jeszcze kilka "rzeźb", które będę na
    >dniach uskuteczniał. Może ktoś skorzysta.

    No coz - ja jezdze rzadko, wiec z mojego punktu siedzenia najlpiej
    uzbroic sie w cierpliwosc i unikac tego kierunku w miare mozliwosci
    :-)

    >Cały czas próbuję sobie przypomnieć, którędy ostatnio jechałem do
    >wrocławia.

    A moze masz zapisane w gps :-)

    >Poleciałem DK8, utkłem w korku, wbiłem poboczem na jakiś parking z
    >barem po prawej, za parkingiem była gruntowa ścieżka między drzewami,
    >przeleciałem po niej, a za nią z 4 km idealnie równego pięknego
    >jasnego szuterka którym leciałem spokojnie stówkę ... dobiłem do
    >jakiejś asfaltówki, całkiem fajnej, i po jakimś czasie navi
    >wyprowadziła mnie na "alternatywę" już mi znaną przez WARTĘ.
    >Chciałbym sobie przypomnieć choćby dla fanu jechania pełną pizdą
    >przez ten szuter i obserwowaniu kurzu w lusterkach ;), piękny widok.

    piec godzin jazdy dla 3 minut przyjemnosci :-)

    Rzeka Warta ? to chyba duzego wyboru nie bylo, albo z Nowej Woli przez
    Strobin do Osjakowa, albo do Konopnicy, bo innego mostu przez Warte
    nie ma.
    No chyba ze po prostu Chorzyna-Krzetle ..

    Raczej bym sprawdzil w jakim stanie A8 - moze juz da sie przejechac
    kawalek :-)

    J.