    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jeju, jak ja się cieszę z mojego aparatu! :D
    Date: Mon, 03 Aug 2009 12:59:24 +0200

    dominik napisał(a):
    > zainwestowałem w lupkę seculine 1,35x - po małej jej
    > modyfikacji pasuje idealnie do aparatu, obraz w wizjerze zbliżył się
    > wielkością do analogowych puszek, jest rzecz jasna ciemniejszy, ale
    > zdjęcie wizjera to sekunda i jak chcę to mam jasny, ale mniejszy. Można
    > też dokupić mniejszy wizjer od pentaksa (daje AFAIR 1,25x) albo jeszcze
    > chyba to od olympusa (1.15x).

    Dawno tego tematu nie było :-)
    Możesz powiedzieć coś więcej o tej lupce/konwerterze/muszli?
    Porównywałeś z innymi, czy zamówiłeś w ciemno, bo miała największe
    powiększenie? Jak wygląda ostrość obrazu? Mocno spada poza centrum?
    Przydała by mi się nawet nie tyle do ostrzenia manualnego, co do lepszej
    oceny kadru, wykrywania śmieci. To co oferuje goły 350D to trochę mało.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek