  • Data: 2009-08-03 02:47:58
    Temat: Re: Jeju, jak ja się cieszę z mojego aparatu! :D
    Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:
    > No nic, było o akcesoriach, ale wrócę do puszki jeszcze. Jest świetna i
    > nie czuję potrzeby zmian. Nie tak dawno wyszedł nowy soft v4, który
    > dodaje kilka fajnych opcji i pozwala na wyłączenie odszumiary z jej
    > budyniem. Sam aparat jest szybki, ma niezłą matrycę, świetny ekran. Mogę
    > robić zdjęcia stabilizowanymi szkłami jak np 85/1.4. Sprzęt świetnie też
    > nadaje się do macro (wizjer/matówka) i świetnie wyrabia przy ruchu (SSM).
    > Robienie zdjęć to przyjemność :)

    A mój C350D to dopiero demon prędkości! Trzaska super szybko zdjęcia
    seryjne, mogę focić na wysokim ISO, mam kilka stabilizowanych obiektywów
    z szybkim autofocusem, ma taką liczbę megapikseli, że już nie pamiętam
    jakiej wielkości to rząd. Chyba nawet 8 lub coś koło tego - nie żartuję!
    - w każdym razie znacznie przewyższa rozdzielczość monitora, na którym
    zdjęcia oglądam. Filtry, fisheye adaptery, przejściówki m42, pierścienie
    pośrednie, makro obiektywy, teleobiektywy, SW obiektywy, spacerzoomy,
    ringflashe, gripy, dyfuzory, cuda, cuda, cuda! Nakupowałem tego
    wszystkiego i właściwie to mnie przerosło i przygniotło, bo nawet jeśli
    na początku zabierałem całą tę technologię kosmiczną na taczkach ze
    sobą, tak teraz częściej wrzucam do kieszeni małego PowerShota A540,
    którego kiedyś ukradłem mamie i doszedłem do wniosku, że też fajne
    zdjęcia robi :)
    W każdym razie również daleko mi do narzekania, że mój sprzęt się "nie
    wyrabia". Mam znakomitą puszkę i jedyne problemy to dylematy które
    klocki do niej podpiąć. Mam wrażenie, że to ja ograniczam mój sprzęt, a
    nie odwrotnie.