  • 61. Data: 2013-02-21 00:28:29
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > No, nie ma co ukrywać że Nokia też się ceni. Jednak w jej wypadku tak
    > wysokie ceny można częściowo usprawiedliwić. A HTC... czy wiesz że jeszcze
    > nic porzadnego nie udało mi się kupić, co wyprodukowano na Tajwanie?

    Ciekawe, że mnie się udało

  • 62. Data: 2013-02-21 00:38:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" kg0kg1$5vg$...@n...task.gda.pl

    > kurwa ci

    Ciii... ;)

    > ludzie to w bunkrach żyją? nie łaska za okno wyjrzeć?

    () Ja mam za oknem 3 termometry. Nasłonecznienie któregoś
    z nich nie burzy zbyt mocno odczytu, gdyż naraz każdego
    z nich Słońce nie oślepi; jeden z nich nie jest już
    używany, ale nadal wisi.

    () Jedną stację w samochodzie.

    Wiem dzięki niej, jaka jest wilgotność i temperatura
    wewnątrz ;) samochodu (z przymrużeniem oka, gdyż jednak
    ta temperatura mocno zależy od miejsca jej mierzenia)
    oraz jaka jest temperatura w bagażniku ;) samochodu.

    () Trzy stacje w mieszkaniu. :)

    () Jeden termometr w lodówce. Łączy się bezprzewodowo
    ze stacją znajdującą się w mieszkaniu -- nie muszę
    zaglądać do lodówki, aby wiedzieć, jaka tam ;) jest
    temperatura.

    () I jedną w garderobie oraz w garażu. Dzięki temu znam
    wilgotność i temperaturę powietrza w garażu. ;) Ponadto
    znam ciśnienie atmosferyczne, wilgotność i temperaturę
    w garderobie... Ponadto ta stacja pokazuje fazy Księżyca
    i inne drobiazgi... Są chociażby punkty rosy czy
    temperatury odczuwalne...

    () 400 metrów stąd też ma stację pogody... Ciśnienie, fazy
    Księżyca, data z dniem tygodnia i czas oraz ciśnienie...
    Temperatury (za oknem i w mieszkaniu) oraz wilgotności...
    Wschody Słońca i jego zachody...

    Każda stacja pogody ma zegarek synchronizowany z zegarkiem
    ulokowanym we Frankfurcie -- zatem znam dokładną godzinę :)
    bez patrzenia na telefon czy komputer...

    Znam ;) odchylenia/błędy tych pomiarów...

    Do tego wszystkiego korzystam z informacji (umieszczonych na stronach
    WWW) czerpanych z różnych instytutów meteorologicznych... W telefonie
    nie mam miejsca (mam jedną aplikację, ale bardzo malutką) na pogodowe
    aplikacje -- ale mam skróty do przeglądarki...

    Oczywiście z uwagą wsłuchuję się w wieści płynące z radia, gdy jadę samochodem...

    Rozglądam się często uważnie, patrzę w niebo i dookoła siebie...

    -=-

    A jednak pomimo tego wszystkiego -- nie wiem, :) jaka naprawdę
    jest (i jaka wkrótce będzie) pogoda dookoła mnie... A u Was to
    wszystko jest takie proste...

    [podziwiam nieskomplikowaną budowę psychologiczną mego interlokutora...
    jakże niewiele mu potrzebna do szczęścia... zwierzętom chyba też
    niewiele potrzeba do zadowolenia z tak zwanego życia...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2013-02-21 00:42:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2013 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Cos w tym jest ... ale to taka zaszlosc historyczna.
    > Nie zauwazyles ze teraz i forumy, i poczte daje sie przez przegladarke ?

    Ale nie porównujcie proszę, apki do wyświetlania śmiesznych filmików, czy
    strony serwisu z newsami, z pocztą czy usenetem. A usenetu z forumami.
    Usenet jest jeden, tak jak poczta, forumy, czy FB nigdy tego funkcjonalnie
    nie zastąpią.

    Ja rozumiem jeszcze apkę agregującą treści z kilku serwisów, ale do każdego
    osobna? I im więcej tym lepiej? Apki do www poza nielicznymi wyjątkami są
    złem. To tak jakbym do każdego serwisu WWW miał inną przeglądarkę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 65. Data: 2013-02-21 01:21:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, pominales chyba windows 8.

    Koniec znaczy koniec :-) W ten sam tendencyjny sposób pominąłęm BlackBerry
    Playbook ;-)

  • 64. Data: 2013-02-21 01:21:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ja rozumiem jeszcze apkę agregującą treści z kilku serwisów, ale do każdego
    > osobna? I im więcej tym lepiej? Apki do www poza nielicznymi wyjątkami są
    > złem. To tak jakbym do każdego serwisu WWW miał inną przeglądarkę.

    Nie zawsze są to treści, chociażby jak w omawianych przed chwilą bankach.
    Dzięki kreatywności niedouczonych programistów (w zasadzie powinienem
    napisać "programistów") część stron bankowych jest praktycznie
    nieobsługiwalna z poziomu przeglądarek mobilnych. Przykład - spróbuj
    zalogować się w Syncu, podając tzw. hasło maskowane.

  • 66. Data: 2013-02-21 02:18:15
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Co do dysku - tak wystarczy. Zwłaszcza 3,5"
    > Z 2,5" mogły by być problemy, ale z 3,5" sobie poradzi świetnie.

    no czepil sie literowki

    > Przypominam, bo chyba już zdążyłeś zapomnieć: to Ty pierwszy napisałeś o
    > głupich restrykcjach.

    to akurat nie jest ograniczenie. to jest oszczednosc kasy na kijowych
    funkcjach, potrzenych malo komu.

    w nokii wybieranie osoby, do ktorej masz zamiar zadzwonic odbywa sie
    poprzed zmudne przewijanie listy z tysiacem kontaktow. nie mozesz tez
    zobaczyc zdjecia, ktore wlasnie zrobiles bez zamykania jednego programu
    i otwierania nastepnego. te funkcje dzialaly poprawnie na starszych,
    rowniez tanszych modelach tej firmy.

    --
    Pozdr

  • 67. Data: 2013-02-21 05:48:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > samochodem...
    > Rozglądam się często uważnie, patrzę w niebo i dookoła siebie...

    ale ty nie jesteś normalny...

  • 68. Data: 2013-02-21 05:51:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kakmar wrote:
> [...]
    > każdego osobna? I im więcej tym lepiej? Apki do www poza nielicznymi
    > wyjątkami są złem. To tak jakbym do każdego serwisu WWW miał inną

    przecież apki są po to abyś nei mógł wywalić reklam jakimś softem... apki
    mają ci ładowac reklamy bez twojej kontroli.

  • 69. Data: 2013-02-21 10:18:34
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2013 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > przecież apki są po to abyś nei mógł wywalić reklam jakimś softem... apki
    > mają ci ładowac reklamy bez twojej kontroli.

    To jest zamykanie usera we własnej aplikacji, aby przypadkiem nie polazł
    gdzieś, niewiadomogdzie. Dodatkowo apka daje znacznie większe możliwości
    zbierania danych o o userze. Jeszcze jakoś rozumiem telefon, ale na
    tablecie przeglądarka w trybie desktop zwykle sprawuje się dobrze*.
    To jest żerowanie na niewiedzy ludzi, którzy ciągle nie bardzo odróżniają
    internet od telewizji. Włączasz apkę ESPN/CNN/inne jak kanał w TV, tylko
    żeby zmienić trzeba wyjść do menu i włączyć inny.

    *(nie dotyczy rozdziałek typu 800x480)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 70. Data: 2013-02-21 10:19:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Koniec znaczy koniec :-) W ten sam tendencyjny sposób pominąłęm
    >BlackBerry
    >Playbook ;-)

    No to nie wiem czy slusznie - tabletow z win8 bedzie raczej przybywac.
    Kolejki po Surface jak widac nie mniejsze niz po ipada :-)

    Specjalnych "apek" sie na to jednak nie spodziewam, bo i po co :-)

    J.