  • 51. Data: 2013-02-20 22:40:38
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > ojej....
    >
    > no to idźmy dalej.
    > Hmm.. co by tu.. no dobra. Ile polskich banków ma aplikacje tabletowe?

    być może nie jest potrzebna bo do polskich banków wchodzi sie przez www :)

  • 52. Data: 2013-02-20 22:42:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Do przegladania internetu ? Owszem, czemu nie.
    > Tylko mnie na "ogladaniu internetu" ambicje sie nie koncza.
    >
    > Ale wrocmy do collegehumor:
    > a) w czym lepsza ta apka od innej przegladarki ?
    > b) o jakiej apce mowa, bo coraz bardziej mi sie wydaje ze uzytkownik
    > tam zwykla przegladarke www zapuszcza.

    najlepsze że APKi do przeglądania serwisów internetowych to chory wymysł.

  • 53. Data: 2013-02-20 22:51:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 22:42:32 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > najlepsze że APKi do przeglądania serwisów internetowych to chory wymysł.

    Serio? A po czym wnosisz? Bo TOBIE się nie podoba?
    Ciekawe, że dziesiątki milionów użytkowników sądzi inaczej. Np. miliony
    userów Tapatalka.

    I jak możesz przeglądać usenet Outlookiem Expressem? Przeciez to
    APLIKACJA!!!!! Natychmiast przestań!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 54. Data: 2013-02-20 23:43:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 21:51:03 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > userów Tapatalka.
    >
    > I jak możesz przeglądać usenet Outlookiem Expressem? Przeciez to
    > APLIKACJA!!!!! Natychmiast przestań!!!!!

    Cos w tym jest ... ale to taka zaszlosc historyczna.
    Nie zauwazyles ze teraz i forumy, i poczte daje sie przez przegladarke ?

    J.

  • 55. Data: 2013-02-20 23:52:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 22:12:17 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Proste, miś. Na stronie wuwuwu z reguły są filmy we flaszu. Jak na flesz
    > reagują WSZYSTKIE systemy mobikne chyba nie muszę tłumaczyć?

    Wszystkie to nie, bo na tej rzekomo z poprzedniej epoki nokii C6 flesze
    chodza, no moze nie wszystkie.
    Poza tym co za problem - mozna w innym formacie, nowy html ma wbudowane,
    a wszak kazdy mobilny system sie mozliwoscia ogladania filmow chwali.

    J.

  • 56. Data: 2013-02-20 23:54:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Na wszystkie nie. W tabletach liczy się iPad, potem nic, potem android. I
    > koniec.

    No, pominales chyba windows 8.

    J.

  • 57. Data: 2013-02-21 00:00:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 23:54:17 +0100, J.F. napisał(a):

    > No, pominales chyba windows 8.

    W8 się póki co sam pomija. To kosmiczna pomyłka. Za każdym razem jak muszę
    cokolwiek robić na sprzęcie z W8 dostaję normalnie ku******y

  • 58. Data: 2013-02-21 00:11:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" kg2j7i$sn8$...@n...task.gda.pl

    > zapytaj biskupa...

    Nie odpowie mi za darmo... A ja nie mam szmalu na głupoty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2013-02-21 00:13:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5124f709$0$1302$6...@n...neostrada.pl

    > A po kiego grzyba przejmowac sie bateria, skoro telefon i tak codziennie ladowany
    :-)

    Dobry telefon -- ja swój musze ładować niemal stale. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2013-02-21 00:22:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > W jakim sensie ?
    >
    > A ile polskich bankow ma aplikacje ... jakiekolwiek ?
    > Bank ma miec strone www, mozliwie zgodna ze standardami, aby kazda
    > przegladarka stron www to obslugiwala.
    >
    > Robienie przez bank aplikacji na jakas platforme mija sie z celem - na
    > wszystkie przeciez nie zrobia.
    >
    > No, mozna jeszcze na telnecie i vt100 zrobic, albo na 3270 i liczyc na
    > emulator, ale to standardy wymarle bardziej niz usenet :-)

    Więc ... banki mają posługiwać się standardami takimi jak MT-940 i
    odpowiednie 942 czy jakie tam jeszcze a dzisiaj raczej te nowsze XMLowe.