  • 11. Data: 2009-03-16 13:28:19
    Temat: Re: Jedna fotka dla tych co lubia...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To jankowy lepszy. Przecież to centralna 1/4 kadru, a już mydli na
    > brzegach. A może próbowałeś używać go jako shifta? ;)

    Jankowe wszystko jest lepsze ;)

  • 12. Data: 2009-03-16 13:37:01
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Jankowe wszystko jest lepsze ;)

    A może po prostu potrafi zdjęcia robić? ;)

    A tak wracając do kwestii G1. Coś byś dodał do tego co pisałeś po
    pierwszych dniach użytkowania? Jakieś braki wyszły, czy może jakieś nowe
    plusy się pojawiły?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 13. Data: 2009-03-16 13:38:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A może po prostu potrafi zdjęcia robić? ;)

    Moze. A moze po prostu nie pokazywal zdjec 4000px×2672px.

  • 14. Data: 2009-03-16 13:44:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Moglbym, ale ja nie umiem zdjec robic, wiec glupoty napisze :)

    To szkoda* :(

    *- że nie napiszesz, bo nie wierzę, że zdjęć nie umiesz robić.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2009-03-16 14:15:05
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 16 Mar 2009 14:12:48 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Ale niewielkie. Fajnie wyglada na papierze :)

    A puzzle z tego by również były fajne ;) Delikwent mógłby się
    wypowiadać o zdjęciu dopiero po jego ułożeniu ;)

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 16. Data: 2009-03-16 16:41:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To szkoda* :(

    Jak mi sie obraz wyklaruje, to cos skrobne moze.

    Narazie stwierdzam tyle, ze jest to najlepszy aparat
    do ostrzenia MF jaki mialem. No moze poza Z1p ;-)

  • 17. Data: 2009-03-16 19:39:58
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Jak mi sie obraz wyklaruje, to cos skrobne moze.
    >
    > Narazie stwierdzam tyle, ze jest to najlepszy aparat
    > do ostrzenia MF jaki mialem. No moze poza Z1p ;-)

    No właśnie chodzi o to, czy aparat potrafi coś jeszcze, oprócz
    manualnego ostrzenia :-)
    Są plusy dodatnie i plusy ujemne :-)
    Aaa - jak Panasłoik zacznie Cię sponsorować, to napisz, że to tekst
    sponsorowany. Wtedy do czytania użyjemy filtra polaryzacyjnego :-)
    Maciek

  • 18. Data: 2009-03-16 19:43:09
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No właśnie chodzi o to, czy aparat potrafi coś jeszcze, oprócz
    > manualnego ostrzenia :-)

    Jak juz naostrzysz dobrze to potrafi zrobic niezla technicznie
    fotke. Niestety na brak talentu nie ma zadnego wplywu ;)

    > Są plusy dodatnie i plusy ujemne :-)

    Ano...

    > Aaa - jak Panasłoik zacznie Cię sponsorować, to napisz, że to tekst
    > sponsorowany. Wtedy do czytania użyjemy filtra polaryzacyjnego :-)

    Koniecznie B+W, za tanszy sie obraze ;)

  • 19. Data: 2009-03-16 19:52:42
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No właśnie chodzi o to, czy aparat potrafi coś jeszcze, oprócz
    > manualnego ostrzenia :-)

    Apropo recznego ostrzenia.

    f2.8 (chyba):
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010479.jpg

    f5.6 (chyba):
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010516.jpg

    Oba z Heliosa.

  • 20. Data: 2009-03-17 19:47:39
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Koniecznie B+W, za tanszy sie obraze ;)

    A nie, nie - to MY będziemy czytali Twoje peany na cześć G1 przez własne
    filtry polaryzacyjne (przymknięte oczy):-) Oczywiście wtedy, gdy się
    okaże, że jesteś sponsorowany przez P. Jak na razie zrobiłeś tej firmie
    darmową i bardzo skuteczną reklamę. Niech Ci zapłacą i całym stadem B+W.
    Ewentualnie wypożyczeniem na parę lat tele i szerokiego kąta. Pasowałoby?
    Maciek