eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-08 19:56:35
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/7/2018 11:36 PM, Uzytkownik wrote:
    > To kierownik niedouczony? :)
    > Chyba, że nie dyskutujemy o domu jednorodzinnym.

    Dyskutujemy o domku, ale z doświadczenia wiem ze nie dyskutujemy z
    kierownikiem. On ma *podpis* i *pieczątkę* a ja nie.

    > O jakim garażu dyskutujemy?

    W bryle. Mało mnie obchodzi czy miał rację.

    > Prawo nie zabrania zatynkowania przepustów

    Razem ze złaczami :D

    > Czyli wykonawcy zrobili samowolę, bo niezgodnie z projektem.

    Owszem.

    > formalność". Po czym złożył ten projekt do energetyki z WLZ-em 6mm2 w
    > układzie TN-C, a energetyka tego nawet nie zakwestionowała.

    Myślę że energetyka nic nie kwestionuje tylko kasuje. Osobiście miałem
    raczej dobrze, ale znam człowieka który złozył projekt domku a zwrotnie
    dostał projekt innego budynku z Ważną Pieczatką. Nikt nie zadał sobie
    trudu żeby odróżnić domek od obory jak mu się papiery rozsypały.

    > Gdyby były dostępne dla przeciętnego obywatela tak samo jak ustawy i
    > rozporządzenia, każdy obywatel mógłby się z nimi zapoznać i skontrolować

    Wiele razy czytałem normy. Rózne, od elektrycznych (miałem kiedys
    uprawnienia) przez metalurgiczne, na budowlanych kończąć. Myślę że
    "każdy obywatel" mógłby je co najwyżej użyć jako papiero toaletowy. To
    jest nieczytelne dla suwerena bo wymaga wiedzy ze szkoły podstawowej i
    czasem wyżej. Więc jest i tak dostepne z powodów obiektywnych tylko dla
    wąskiej grupy gorszego sortu.