eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-03 11:17:11
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pcd7q0$6jq$1@node1.news.atman.pl...

    > I jak widzisz tutaj literówki juz nie ma. Naprawde, czasem trzeba

    Przestań odwracać kota ogonem. Jeśli ci zwóciłem uwagę na ten szczegół, to
    znaczy, że jest istotny, albowiem ten akurat, rozróżnia dwie ISTNIEJĄCE,
    różne rzeczy. I ciesz się, że nie trafiłeś na ludzi z grupy PR, bo mówie
    serio, dostałbyś coś, co się dziś określa mianem "zjebka", alias "ochrzan".
    Po pierwszym zwróceniu uwagi, że zrobiłeś literówkę, jakby nie poskutkowało,
    to mogło by być niesympatycznie.

    > odrobiny dobrej woli. Komus kto się jąka tez poprawiasz każdy wyraz
    > rozmawiając twarza w twarz? Jestem bardzo niechlujny przy pisaniu na

    Nie. Odróżniam sytuację, gdy >nie chce<, a >nie może<.

    > grupy. Najzwyczajniej dlatego że pisanie lepiej wymaga znacząco więcej

    I wprowadziłeś odbiorców w błąd, wypadało by przeprosić, jak już nie mnie,
    bo rozumiem, że nie masz do mnie szacunku, nie oczekuję go zresztą, to miej
    go chociaż dla pozostałych czytających.
    Ja jestem dyslektykiem i robione błędy dawno już przestałem zliczać. Jakoś
    ich zbyt wielu w moich wypowiedziach nie ma, bo jednak zwracam uwagę na
    tekst pisany, a w konkursie orto mało kto mnie pokona. Jak nie mogę z
    jakiegoś powodu poprawić błędów, to chociaż za to zdawkowo przepraszam.

    > No i widzisz - drążysz tępy temat literówki. Chyba jestem za głupi zeby

    To trzeba było się przyznać do błędu. Widzisz, gdybyś go nie zrobił, albo
    chociaż szybko go uznał, to dyskusja potoczyła by się całkiem inaczej, bo
    nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. O PAcket-Radio mógłbym powiedzieć,
    myślę, całkiem sporo. Choć oczywiście, że nie wszystko, ale 3 lata robienia
    za tzw. "sysopa", pozwoliło nabyć doświadczenia. A teraz po prostu, nie chce
    mi się do tego wracać, choć mógłbym, mam ważniejsze rzeczy na głowie. Może
    kiedyś w wolnym czasie? Przypomniałbym sobie ćwierćwiecze używania PR...

    > Nie, twoja "dociekliwość" wynika z patrzenia na ludzi z góry. Zakładasz że
    > jak się kogoś złapie na tym że nie wymawia "r" albo ma kiepski akcent to
    > od razu wiadomo że tępak z elektroniki i można go przegrilować. To

    To ty powiedziałeś. Nie znasz mojej historii, akurat jako dziecko miałem
    poważną wadę wymowy (nie wiem, czy ktoś mnie rozumiał, było tak źle) i mało
    kto, po takich uwarunkowaniach jakie miałem, prawie nie ma po tym śladu.
    Więc wiem, co to jest wada wymowy. Na szczęście na mojej drodze stanęli
    świetni specjaliści z podwarszawskiego StoCeR-u i wspaniale mnie z tej wady
    wyciągnęli.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...