eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-05-02 22:41:35
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/2/2018 9:17 PM, HF5BS wrote:
    > Przypominam, tu jest wspomniane P_o_cket Radio. I o przegapienie tegoż
    > się pytam.

    Łomatko. I myślisz że to jakoś szczególnie interesujący temat do
    dyskusji, robienie literówek? Robie je bezustannie ale nie przyszło by
    mi przez głowe żeby zuzywać pasmo internetu na tępe dyskusje o ich
    istnieniu. Weźmy taki wyraz "dyskusja". Cały czas piszę go przez "c" i
    nawet nie wiem dlaczego. Naturalnie to jakoś wychodzi, co chwile
    poprawiam. To nie wina nie czytania książek, przemieliłem ich
    prawdopodobnie więcej niż całe moje osiedle. Zdaje sobie z tego sprawę i
    staram się przeciwdzialać w granicach rozsądku. No ale dość tej dyskucji.

    I jak widzisz tutaj literówki juz nie ma. Naprawde, czasem trzeba
    odrobiny dobrej woli. Komus kto się jąka tez poprawiasz każdy wyraz
    rozmawiając twarza w twarz? Jestem bardzo niechlujny przy pisaniu na
    grupy. Najzwyczajniej dlatego że pisanie lepiej wymaga znacząco więcej
    wysiłku a zakładam że po drugiej stronie ktoś kto czyta nie jest
    nawiedzonym polonistą z zamiłowania do nekania ludzi nieistotnymi
    duperelami. Zakładam czesto błędnie bo ludzie jak nie mają się czego
    czepić to czepiają się gramatyki, ortografii i innych dupereli. Taki
    urok grup ale jest to też znakomity znacznik braku argumentacji.

    > Możesz rozjaśnić, co konkretnie masz na myśli?

    Ano czekało się na wolny transponder/przemiennik na inna częstotliwość.
    Na samym CB w mojej okolicy nic nie było. Było za to na pasmach
    amatorskich, jakieś odpowiedniki BBSów itp. Radia na pasma amatorskie i
    to ze wstegami nie mialem, nie stać mnie było. Trzeba było czekac na
    wolny przemiennik. Zwalniał się zazwyczaj koło 3-ciej w nocy i trzeba
    było szybko reagować. Całość była tak absurdalnie niemożliwa do używania
    że szybko zrezygnowałem zajmując się czymś bardziej pożytecznym.

    > OK, rozumiem. Jednak nadal nie wiem, co przegapiłem w Pocket Radio. (nie
    > mylić z Packet Radio

    No i widzisz - drążysz tępy temat literówki. Chyba jestem za głupi zeby
    pojąc po co tak marnowac bity w internecie. To już choć dowolne porno ma
    jakiś cel.

    > wersjami 1 i 2)... Czepiam się jednej literki - ale nie bezpodstawnie. W
    > okresie popularności, wiele było wypowiedzi o POcket-Radio, a to mimo
    > różnicy jednej literki różnica zasadnicza, nie tylko formalna, ale
    > fizyczna też.

    Ależ oczywiście: zakładanie że rozmówca jest idiotą jest znacznie
    łatwiejsze niż zakładanie że jest niechlujny jak ja i nie wyłapie
    wszystkich nieistotnych literowek jakie robi trolując sobie z nudów w
    nieistotnym dla ludzkości wątku.

    > Stąd moja niezdrowa dociekliwość

    Nie, twoja "dociekliwość" wynika z patrzenia na ludzi z góry. Zakładasz
    że jak się kogoś złapie na tym że nie wymawia "r" albo ma kiepski akcent
    to od razu wiadomo że tępak z elektroniki i można go przegrilować. To
    jednak nie działa jesli obserwatorzy są odrobine rozumni, czasem wręcz
    przynosi skutki odwrotne do urojonych, szczególnie na grupach.

    > A co do żaren - cóż, to mieli dawniejsi ludzie, tego używali i jakoś
    > przetrwali.

    Średnia wieku przydatności zębów do użytku była gdzieś o połowę
    mniejsza, rownież kwestie estetyki nie miały dużego znaczenia. Nie
    płaczę po żarnach podobnie jak po tynku z łajna. Postep zazwyczaj ma
    sens choć czasem można przywalić w parapet z rozpędu. Guzów nabilismy
    wiele ale statystycznie ciągle jest coraz lepiej.