-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
<b...@g...com>
<56d6ea41$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<56dbcd87$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<nbi46r$r7q$1@mx1.internetia.pl>
<6...@g...com>
<nbia6c$g3p$1@mx1.internetia.pl>
<5...@g...com>
<56ddd217$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<nbpnc0$jag$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <nbpnc0$jag$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
Date: Thu, 10 Mar 2016 12:43:38 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <56e15deb$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.225.207
X-Trace: 1457610219 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 83.7.225.207:51630
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578295
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "re" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F."
>>Tak a propos - wymiana opony PAX - czyli system prezydencki :-)
>>https://www.youtube.com/watch?v=rFhwCRkgynQ
>>Zobaczcie 4:40 - smarowanie opony na wypadek przebicia - bo wtedy
>>mamy
>>duzy poslizg miedzy zewnetrzna opona, a wewnetrznym pierscieniem
>>nosnym.
>>I na moj gust cos podobnego bedzie przy jezdzie na zwyklym flaku -
>>tylko ze felga sie styka na dwoch brzegach, to latwiej oponie
>>uciec..
>---
>Nie sądzę. Opona jest nabita na feldze i gdyby mogła się na niej
>kręcić to długo by nie wytrzymała. Normalne ugięcie opony jest rzędu
>2cm co już daje 12cm obwodu.
Normalne ugiecie opony jej obwodu nie zmienia. Po 1 obrocie felgi
opona tez wykonuje 1 obrot i przetacza sie o 1 swoj obwod, a auto o
tylez przesuwa.
Problem sie robi, gdy powietrze sie spusci i jakies wewnetrzne kolo o
mniejszej srednicy docisnie od srodka bieznik opony do asfaltu.
Wtedy obwody bieznika i tego kola sa inne i cos sie musi trzec.
Tym wewnetrznym kolem moze byc pierscien w PAX, moze byc tez krawedz
felgi.
Ale z krawedzi felgi to opona latwo zjedzie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=