  • Data: 2010-03-24 00:02:05
    Temat: Re: Jazda na flaku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-23 23:20, J.F. pisze:

    > Ten kto sie zastanawia tego po prostu nie doswiadczyl :-)

    Poza konkursem ... (nie wiem czy już o tym pisałem).

    W rolach głównych:

    1. BABA
    2. Funkiel nówka nie śmigana zimówka SP WINTER SPORT M3

    Akt 1:
    Rozmowa przez tel:

    - Rafał, chyba mam mało powietrza w oponie ... jakiś kolo mnie
    strąbił na ulicy i powiedział, że mam flaka
    - Ile to jest mało ? Jest choć trochę powietrza, czy kompletny
    flak ? Bo jeśli jest choć trochę, to jechać do najbliższego
    gumiarza, jeśli kompletny flak, to sorry batorry, zdjąć koło, i
    zawieźć do gumiarza celem oceny/naprawy ...
    - Idę sprawdzić ...

    Akt 2:
    - No już jestem ... jest trochę powietrza.
    - No to spox - rano upewnij się, że nie zeszło do końca i przed
    robotą jedź do gumiarza ... daj mi potem jego tel ...
    - Dobra

    Akt 3:
    - Dzwoniłam do tego twojego kumpla, polecił mi konkretnego
    gumiarza dość blisko mnie to pojechałam.
    - Daj nr tel.
    - XXX XXX XXX
    - No to nerka, zadzwonię sobie do niego i dowiem się co i jak

    Akt 4:
    - Witam, ja w sprawie auta, które dziś kobita do Pana
    podrzuciła, podjechała z małą ilością powietrza, zdaje się, że
    gdzieś ucieka ...
    - Panie !!! Nosz kur*a to przeginka ... baba mi mówi, że jechała
    3 kilometry do mnie ... no ja nie wierzę ... przyjechała
    absolutnie bez powietrza ... i wiesz pan co, zdjąłem laczka,
    obejrzałem - żadnych widocznych uszkodzeń ... śruba między
    lamelkami, czyli naprawa klasyczna i z sukcesem ... na wyważarce
    wszystko OK - sam nie wierzę, może siakieś magiczne opony ...

    Akt 5:

    - Czy ciebie doszczętnie poje*ało ???? Nie masz co z 3 stówkami
    robić, to usilnie próbujesz zaje*ać oponę ??!!??
    - Ale o co ci chodzi ?
    - No gumiarz mówi, że przyjechałaś absolutnie na dziurawej, bez
    powietrza, oponie !!!
    - No jak to bez powietrza ?
    - No gumiarz mówi, że zajechałaś całkowicie bez !!!
    - No przed wyjazdem sprawdzałam i było ... było też na pewno jak
    dojechałam ... (chlip chlip chlip)
    - Jak było jak nie było ???!!! Gdzie było ?!?!?! ZBo chyba nie
    kur*a w oponie !
    - No było w oponie, przynajmniej na górze ...

    K U R T Y N A ! ! !
    6008