eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 09 Jan 2011 23:49:23 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <4d29a145$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com> <igchh1$hpr$1@news.onet.pl>
    <igcv5j$52d$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <igd0so$5ek$2@news.onet.pl>
    <4d2a20bb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    <igdcms$6dq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <igdcms$6dq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4d2a3b73$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294613363 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2443 195.117.8.7:31149
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341118
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 23:26, Michał Gut pisze:
    >>> Nie.
    >>> SPI ma wtryskiwacz przed przepustnica. JEDEN
    >>> MPI ma CZTERY, laczone rownolegle.
    >>> Przysiegam :)
    >>
    >> Potwierdzam :)
    >>
    >> Tak było w silniku z Punto I 75.
    >> Cztery wtryskiwacze połączone równolegle.
    >
    > ale nie kumam dalej. to najpierw lał chmure przy zasysaniu powietrza a
    > potem drugi raz przy sprezaniu, jeszcze raz podczas pracy i dalej przy
    > wydechu?

    Właśnie tak jest. Tyle że to chyba nawet w przypadku tego Punto nie było
    w żaden sposób synchronizowane z suwami pracy cylindra, a po prostu
    wtryskiwacze lały jak podeszło. Tylko długość wtrysku była ustalana na
    podstawie pomiaru ilości powietrza, albo wskazań sondy lambda.

    Ale to paliwo wtryśnięte przy zamkniętym zaworze się nie marnuje, a
    czeka na swoją kolej aż zostanie wessane do cylindra.
    Wtryskiwacz zamontowany jest tam bardzo blisko zaworu i nie ma mowy żeby
    cała porcja powietrza zmieściła się między wtryskiwaczem a zaworem.
    Wychodzi na to że wtryskiwacz sika na zamknięty zawór, a to albo
    odparuje na gorącej głowicy, albo pęd powietrza jakoś to zawsze rozpyli
    w cylindrze.

    Jak to się tam dzieje że to działa, to nie wiem, bo też mi się kiedyś
    wydawało że to nie będzie działać, ale jednak działa.

    W dodatku nie ma jakiś dużych różnic w pracy silnika pomiędzy takim
    układem gdzie wszystkie chodzą jednocześnie a półsekwencją, gdzie też co
    drugi wtrysk następuje w zamknięty zawór, no ale to zawsze co drugi a
    nie co czwarty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: