-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 09 Jan 2011 23:49:23 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
<4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
<iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
<4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
<4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...com>
<4d29a145$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com> <igchh1$hpr$1@news.onet.pl>
<igcv5j$52d$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <igd0so$5ek$2@news.onet.pl>
<4d2a20bb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<igdcms$6dq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <igdcms$6dq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <4d2a3b73$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1294613363 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2443 195.117.8.7:31149
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341118
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-09 23:26, Michał Gut pisze:
>>> Nie.
>>> SPI ma wtryskiwacz przed przepustnica. JEDEN
>>> MPI ma CZTERY, laczone rownolegle.
>>> Przysiegam :)
>>
>> Potwierdzam :)
>>
>> Tak było w silniku z Punto I 75.
>> Cztery wtryskiwacze połączone równolegle.
>
> ale nie kumam dalej. to najpierw lał chmure przy zasysaniu powietrza a
> potem drugi raz przy sprezaniu, jeszcze raz podczas pracy i dalej przy
> wydechu?
Właśnie tak jest. Tyle że to chyba nawet w przypadku tego Punto nie było
w żaden sposób synchronizowane z suwami pracy cylindra, a po prostu
wtryskiwacze lały jak podeszło. Tylko długość wtrysku była ustalana na
podstawie pomiaru ilości powietrza, albo wskazań sondy lambda.
Ale to paliwo wtryśnięte przy zamkniętym zaworze się nie marnuje, a
czeka na swoją kolej aż zostanie wessane do cylindra.
Wtryskiwacz zamontowany jest tam bardzo blisko zaworu i nie ma mowy żeby
cała porcja powietrza zmieściła się między wtryskiwaczem a zaworem.
Wychodzi na to że wtryskiwacz sika na zamknięty zawór, a to albo
odparuje na gorącej głowicy, albo pęd powietrza jakoś to zawsze rozpyli
w cylindrze.
Jak to się tam dzieje że to działa, to nie wiem, bo też mi się kiedyś
wydawało że to nie będzie działać, ale jednak działa.
W dodatku nie ma jakiś dużych różnic w pracy silnika pomiędzy takim
układem gdzie wszystkie chodzą jednocześnie a półsekwencją, gdzie też co
drugi wtrysk następuje w zamknięty zawór, no ale to zawsze co drugi a
nie co czwarty.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 23:50 Tomasz Pyra
- 09.01.11 23:57 Maciek
- 10.01.11 00:19 Tomasz Pyra
- 10.01.11 00:49 J.F.
- 10.01.11 11:38 Michał Gut
- 10.01.11 11:57 Jakub Witkowski
- 10.01.11 12:09 Jakub Witkowski
- 10.01.11 12:15 Jakub Witkowski
- 10.01.11 12:25 J.F.
- 11.01.11 11:17 to
- 11.01.11 11:25 marek
- 11.01.11 14:47 to
- 11.01.11 15:40 MarcinJM
- 11.01.11 23:56 Robert Rędziak
- 13.01.11 18:20 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie