  • 11. Data: 2011-11-22 17:41:54
    Temat: Re: Jasny obiektyw tele do Nikona [poszukuje]
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 22 Lis, 15:42, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Ale popularne. Więcej osób ma iphone czy ipada niż regularnego ogryzka.

    No wiec wlasnie to mialem na mysli. Czesc ich sprzetu tego nie
    obsluguje, bo po prostu nie daja rady, a stanowia aktualnie duza
    grupe. Tak czy siak flash moze byc dobry jako.. hmm.. wizytowka
    zakladu fryzjerskiego

    Templatki mam, ale wix.com dostarczyl mi niesamowitej frajdy w prostym
    i szybkim tworzeniu stronki. Daje mozliwosc zaprojektowania sobie
    wlasnego typu strony. Teraz wiem czego chce i bede myslal jak to
    przeniesc do htmla.

    Uparlem sie na jasnosc, z powodu ze chyba lepiej przymknac dziure w
    jasnym obiektywie niz w ciemnym? Czy moze sie myle? Ale jeszcze musze
    przeanalizowac jaki % zdjec bedzie robionych w slabym swietle.
    Wiekszosc raczej podczas bezchmurnej pogody. W takim razie na oku mam
    Nikon 70-300VR albo Samyang 85/1.4.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 12. Data: 2011-11-22 17:44:48
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 22 Lis, 10:35, Les <s...@p...fm> wrote:

    > Niestety, pomimo szybkiego łącza zdjęcia długo się otwierają.

    Bedzie html, zamiast flasha, jak znajde przynajmniej chwilke czasu.

    > WIELKI PODPIS tylko przeszkadza - wystarczy mały - jak kogoś
    > zainteresują zdjęcia, to sobie poszuka autora.
    > Napisy czym zrobione bez sensu.

    Podpis z prawego dolnego rogu? Przemysle, moze racja. O ktorych
    napisach piszesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 13. Data: 2011-11-24 10:56:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-22 18:41:54 +0100, Barnaba <p...@g...com> said:

    > zka.
    >
    > No wiec wlasnie to mialem na mysli. Czesc ich sprzetu tego nie
    > obsluguje, bo po prostu nie daja rady,

    Żaden sprzęt pokroju komórki, czy tabeletów nie daje rady _dobrze_
    obsłużyć flasha. Zresztą ostatnie wycofanie się Adobe z tej platformy
    na urządzenia mobilne też o czymś świadczy.

    > Uparlem sie na jasnosc, z powodu ze chyba lepiej przymknac dziure w
    > jasnym obiektywie niz w ciemnym?

    Przymknięcie jest przymknięcie, żeby mieć fajnie ostro, nawet na
    nieskończoności, dobrze jest przymknąć do 6.7-8, może nawet 11. Więc co
    za różnica jaka jest maksymalna jasność? Na pełnej dziurze wyjdzie Ci
    mydło, co więcej, o ile w np. portrecie to nie problem, to w
    krajobrazie ma szanse wyleźć różnica w ostrości pomiędzy środkiem, a
    brzegiem kadru.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-11-24 11:39:17
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Podpis z prawego dolnego rogu? Przemysle, moze racja. O ktorych
    > napisach piszesz?
    > Pozdrawiam,
    > Barnaba

    Napis na dole strony na białym pasku (to chyba reklama): WIX.com
    This website was created using
    wix.com Create your own
    website Go

    Pozdrawiam