  • 1. Data: 2011-11-18 23:11:26
    Temat: TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)
    Od: Katarzyna Mazurkiewicz <k...@g...com>

    3-4 grudnia 2011
    Kino Wisła, Plac Wilsona 2, Warszawa

    Podczas jedenastej edycji festiwalu TERRA fotografujący podróżnicy
    opowiedzą o swoich wyprawach i pasjach w warszawskim kinie Wisła.
    W programie: rodzinna podróż na Kubę, rowerowa wyprawa Jedwabnym
    Szlakiem, opowieść o australijskich Aborygenach, fascynująca przyroda
    wschodniej Polski, wędrówki po zachodniej Turcji, żeglarska ekspedycja
    po Arktyce, eksploracja mniej znanych Chin, odkrywanie tajemnic
    Sudanu.
    więcej: http://www.festiwalterra.pl/

    Bilet wstępu na jeden pokaz - 15 zł
    Sprzedaż, rezerwacja przez Internet www.festiwalterra.pl do 30
    listopada
    oraz osobiście w kinie Wisła od 1 do 4 grudnia

    pozdrawiam
    Katarzyna Mazurkiewicz

  • 2. Data: 2011-11-19 20:05:47
    Temat: Re: TERRA - 11 Festiwal Slajdów Podróżniczych (W-wa)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 00:11, Katarzyna Mazurkiewicz pisze:
> [...]
    > Sprzedaż, rezerwacja przez Internet www.festiwalterra.pl do 30
    > listopada
    > oraz osobiście w kinie Wisła od 1 do 4 grudnia

    Fajnie, ale teraz można ciekawe opowiastki i slajdy w internecie za
    darmo przeczytać/ obejrzeć :-)

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 3. Data: 2011-11-20 17:25:50
    Od: "tomanit" <tomanit@_nospam_mai_l.gery.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie, ale teraz można ciekawe opowiastki i slajdy w internecie za darmo
    > przeczytać/ obejrzeć :-)

    racja, ja to swoich nie mam czasu obejżeć, za darmo. Bo dysk pęka :-)
    Zebrało się kilku i zdjęcia pokazują i opowiastki prawi - tak to każdy umie!

    pozdr
    tomanit

  • 4. Data: 2011-11-21 00:02:25
    Od: Jaroslaw Jakubowski <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-20 18:25, tomanit pisze:
> [...]
    > Zebrało się kilku i zdjęcia pokazują i opowiastki prawi - tak to każdy umie!

    Fajnie, seks pewnie tez przez internet uprawiacie. ;)

  • 5. Data: 2011-11-21 17:12:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ja9277$7nk$1@node2.news.atman.pl>,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Fajnie, ale teraz można ciekawe opowiastki i slajdy w internecie za
    > darmo przeczytać/ obejrzeć :-)

    I...?
    W internecie mozna tez filmy ogladac i ksiazki czytac. Czesto zalkiem za
    darmo.
    A jednak sa tacy ktorzy sklonni sa zaplacic za bilet w kinie i ksiazke w
    ksiegarni.
    Nie slyszalas o tym?
    Wiec nie wiem co chcialas zasygnalizowac>

    TA

  • 6. Data: 2011-11-22 07:15:14
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    > Zebrało się kilku i zdjęcia pokazują i opowiastki prawi - tak to każdy umie!

    Wiesz co, to zrób taki pokaz, ciekawe ile osób przyjdzie.

    Adam