    From: Barnaba <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jasny obiektyw tele do Nikona [poszukuje]
    Date: Tue, 22 Nov 2011 09:41:54 -0800 (PST)

    On 22 Lis, 15:42, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Ale popularne. Więcej osób ma iphone czy ipada niż regularnego ogryzka.

    No wiec wlasnie to mialem na mysli. Czesc ich sprzetu tego nie
    obsluguje, bo po prostu nie daja rady, a stanowia aktualnie duza
    grupe. Tak czy siak flash moze byc dobry jako.. hmm.. wizytowka
    zakladu fryzjerskiego

    Templatki mam, ale wix.com dostarczyl mi niesamowitej frajdy w prostym
    i szybkim tworzeniu stronki. Daje mozliwosc zaprojektowania sobie
    wlasnego typu strony. Teraz wiem czego chce i bede myslal jak to
    przeniesc do htmla.

    Uparlem sie na jasnosc, z powodu ze chyba lepiej przymknac dziure w
    jasnym obiektywie niz w ciemnym? Czy moze sie myle? Ale jeszcze musze
    przeanalizowac jaki % zdjec bedzie robionych w slabym swietle.
    Wiekszosc raczej podczas bezchmurnej pogody. W takim razie na oku mam
    Nikon 70-300VR albo Samyang 85/1.4.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba