  • 31. Data: 2011-09-03 20:02:39
    Temat: Re: Jarek
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > LOL :)))
    > Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...
    >
    > Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

    Oficjalna rekonstrukcja wydarzen juz sie odbyla tylko przysnales, wiec sie
    nie kompromituj i "Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

    sz.

  • 32. Data: 2011-09-03 20:03:02
    Od: luzur <l...@o...pl>

    wiadomościnews:j3tojc$knd$1@news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:

> [...]
    > debila, ze niby nie czai, nie gada, nie chodzi i chuj mu zrobili. Paparaci
    > porobili mu fotki jak gnojek sie po knajpach bawi pije wóde i tanczy. Stary
    > Zientar nawe młodemu żone wyjebał z domu, żeby nie mieszała. Jak coś piszesz
    > to sprawdź:-)

    > Znowu śmieszysz... Byłych. Sam napisałeś... Lwicy dojebali w sądach to na
    > dokładke prawko jebnęli, żeby takim Miśkom jak Ty pokazać namiastkę
    > sprawiedliwości.

    > Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

    > Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

    UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

  • 33. Data: 2011-09-03 20:04:59
    Od: luzur <l...@o...pl>

    On 3 Wrz, 22:03, luzur <l...@o...pl> wrote:

    > UB ecja u władzy, media "niezależne", naród głupi itd...

    A no i PISIORY !!! to wszystko przez nich :D

  • 34. Data: 2011-09-03 20:09:50
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:02, szufla pisze:

    > Oficjalna rekonstrukcja wydarzen juz sie odbyla tylko przysnales, wiec sie
    > nie kompromituj i "Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

    Jak rozumiem to jest wg Ciebie "oficjalna rekonstrukcja" :

    http://www.tinyurl.pl?KAZGIlHT

    Ma jedną wadę. Motocykl nie uderzył w lewy bok samochodu a lewy przedni
    róg. Gdyby było tak jak pisze SE nie odpadł by zderzak przedni a już na
    pewno nie odpadła by przednia PRAWA lampa. A tak po za tym jest
    zajebiście...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 35. Data: 2011-09-03 20:27:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:j3u118$q2g$1@news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:
    > Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumyślne" a "z premedytacją"
    > a później nie pisać bzdur.

    Przecież napisałeś: "Podczas wypadku Otylii wina spadła na nią - tylko z
    uwagi na
    to że to jej brat zginął dostała w zawiasach." Więc o czym teraz mi tu
    pierdolisz?

    > młody jak i stary i na pewno większa połowa

    Widzę, że jesteś młody, chujowo wykształcony i pasiony bajkami raczej przez
    TV i chyba Radio z Ryjem, bo pierdolisz tak jakbyś wierzył w boga, w
    rydzyka, w sprawiedliwośc i w świat bez kurew conakmniej.

    > Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydają podobnie

    Jak dla mnie to sprawiasz wrażenie człowieka, który nic nie czyta, nawet
    tego co sam napisał... Niech to będzie puenta.

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2011-09-03 20:44:41
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:27, Grzybol pisze:

    > Przecież napisałeś: "Podczas wypadku Otylii wina spadła na nią - tylko z
    > uwagi na
    > to że to jej brat zginął dostała w zawiasach." Więc o czym teraz mi tu
    > pierdolisz?

    O tym że zabicie brata to co innego niż spowodowanie wypadku w którym
    brat zginie.

    > Widzę, że jesteś młody, chujowo wykształcony i pasiony bajkami raczej
    > przez TV i chyba Radio z Ryjem, bo pierdolisz tak jakbyś wierzył w boga,
    > w rydzyka, w sprawiedliwośc i w świat bez kurew conakmniej.

    Kompletnie nic się nie zgadza. Na wykształcenie nie narzekam, TV prawie
    w ogóle nie oglądam, radia Maryja tym bardziej nie słucham no i jestem
    ateistą.

    Tak wiec to taki mały pokaz tego co ty myślisz w stosunku do tego jaka
    jest rzeczywistość i masz rację EOT.

    Rafał

  • 37. Data: 2011-09-04 12:15:40
    Temat: Jarek
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu piątek, 2 września 2011, 17:33:29 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
    > Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
    > najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

    :)

    Wiosna się skończyła, już jesień nastała a warzyw wciąż przybywa.

    Kiedy ci motocykliści się nauczą, że się zawsze wpisuje kod na nieśmiertelność gdy
    się wsiada na motocykl! ile można powtarzać?

    "http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10222912,Jaros
    law_Walesa_opowiada_o_swojej_motocyklowej_pasji.html
    "
    zarejestrowana na "50"? :)

    "http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10226572,Kolej
    ny_wypadek_motocyklisty_pod_Sierpcem.html"
    kolejny zapomniał kodu wpisać

    kabaretowy klub motocyklowy..

  • 38. Data: 2011-09-04 12:30:45
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    odkąd wszyscy jeżdżą na światłach wymuszanie jest dość popularną dyscypliną puszek..
    a to wszystko dla naszego bezpieczeństwa i jego polepszenia :]

  • 39. Data: 2011-09-05 11:29:25
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Wrz, 14:15, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > Kiedy ci motocykliści się nauczą, że się zawsze wpisuje kod na nieśmiertelność gdy
    się wsiada na motocykl! ile można powtarzać?

    > "http://plock.gazeta.pl/plock/1,35710,10222912,Jaros
    law_Walesa_opowiad..."

    Czy ja dobrze zrozumialem, na pierwszy motocykl Fireblade'a sobie
    kupil?

    --
    amos

  • 40. Data: 2011-09-05 12:15:54
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 04:29:25 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > Czy ja dobrze zrozumialem, na pierwszy motocykl Fireblade'a sobie
    > kupil?

    ZTCP to tak. Pamiętam, że jakieś artykuły nawet w tym temacie zostały
    popłenione w mediach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.