  • Data: 2010-05-25 23:24:01
    Temat: Re: Jakość przedłużaczy domowego użytku
    Od: "Aalf Niemam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <m...@p...com> napisał(a):
    > Tak w ogóle, to jestem ciekawy jakie są statystyki przyczyn pożarów? Ile
    > jest spowodowanych takimi cudownymi wynalazkami?

    tak ogólnie są ogólne i nazywają się - zwarcie instalacji elektrycznej ;P
    nawet jak u klienta spalil sie budynek to doszli do obszaru 30x30 m gdzie
    rozpoczal sie pozar a ze przed pozarem byl zanik napiecia a do budynku nikt
    nie wchodzil to wpisano zwarcie inst elektrycznej.
    fakt faktem w tym rejonie było kilka urządzeń na przedłużaczach różnych