  • Data: 2012-01-17 11:18:25
    Temat: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Arek" jf16ak$9nh$...@n...news.atman.pl

    > Dlatego, że:
    >
    > -- ws (właściciel samochodu) odciąża dotowaną komunikację zbiorową

    Prawda, dlatego buduje mu się drogi. Fakt, że za mało ale to nie jest
    wina pieszych.

    > -- ws w razie drobnego wypadku nie wzywa pogotowia ratunkowego,
    > ale sam jedzie do lekarza

    Nie jest to argument, bo jest to bardzo głupie postępowanie. Od pomocy
    jest pogotowie, samozwańczy kierowca lekarz może tylko zaszkodzić.

    > -- dobrze wychowany ws pomoże w razie potrzeby krewnym, sąsiadom,
    > znajomym i nieznajomym (dziś każdy w Polsce ma samochód, ale
    > 10 lat temu było inaczej)

    Bez sensu, taksówka bagażowa to nie majątek.

    > -- ws nakręca koniunkturę, daje pracę w fabrykach samochodów
    > (oraz w warsztatach naprawczych) i zbyt tym fabrykom oraz
    > płaci akcyzę samochodową i paliwową

    Prawda. Ale ciągle be związku odnośnie utrudniania życia innym.

    > -- ws płaci (w paliwie) podatek drogowy, który powinien być
    > przeznaczany także na budowanie parkingów

    Prawda. Niestety ta kasa wspomaga inne wydatki rządku. Ale to już
    problem inny.

    > Niestety nie ma róży bez kolców ;) -- ws zwykle nie płaci
    > (lub niby płaci, ale mało) akcyzy alkoholowej...

    Ale w korkach pali więcej fajek więc płaci akcyzę.

    > Gdy kobieta zachodzi w ciążę, mądrzy rodzice_in_spe robią
    > temu dziecku miejsce -- kupują mebelki, ubranka, rezerwują
    > swój czas... Tak też powinno robić całe społeczeństwo -- na
    > przykład rezerwując miejsca w żłobkach, przedszkolach,
    > szkołach, uczelniach itp. miejscach.

    Ale jak dziecko nie dostanie miejsca w przedszkolu (co jest normą w
    naszym prorodzinnym kraju), to matka ma prawo rozbić obóz na środku ulicy?

    > Ale podobnie trzeba czynić także z samochodami -- trzeba
    > rozbudowywać drogi (i to zanim zatkają się) wraz z cała
    > infrastrukturą okołodrogową (hotele czy zajazdy i restauracje
    > czy bary) oraz budować miejsca parkingowe i garaże...

    Zgadza się, jak na razie naród popiera ten sposób wydawania pieniędzy
    więc problemu nie ma.

    A.