  • Data: 2012-01-17 15:27:58
    Temat: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mówię o dojechaniu do lekarza, nie zastąpieniu lekarza. :)
    > Trzymaj się jakoś treści/rzeczywistości. :)

    Można dojechać/dojść na różne sposoby skoro to nic poważnego.

    > Może i tak -- ale skoro ws płaci na drogi, to chyba może żądać budowania
    > dróg.

    Ale my mówimy o chodnikach dla pieszych oraz parkingach a nie drogach.
    Zresztą taki kierowca tez chyba czasem chodzi więc powinien mieć prawo
    się poruszać inaczej niż samochodem.

    > Fajki? Plantacje tytoniu są w Polsce dotowane przez polskie
    > państwo z pieniędzy podatników. :) Wiem, bo moja rodzina (od

    Ale jednocześnie Państwo dolicza ogromną akcyzę, więc na tym znacznie
    więcej zarabia.

    > Pielęgniarki rozstawiły namioty, Kaczyński puścił na nie
    > Prewencyjnych -- i opiekuje się teraz kotami. ;)

    Co maja pielęgniarki do kobiet z dziećmi? Jakoś tak dziwnie piszesz.

    > Chyba jest, skoro brakuje parkingów. :) Po co ten watek, skoro nie ma
    > problemu? :)

    Widocznie nie jest to problem dla większości. Mamy demokracje. Możesz
    zagłosować za, albo wstrzymać się od głosu, co tylko chcesz. Każdy ma
    możliwość kształtowania klasy politycznej. Obecna odpowiada
    zapotrzebowaniom społeczeństwa, więc jest tak jak chcą.

    A.